Шановні відвідувачі!
Бажаємо Вам безпеки, та якнайшвидшого настання миру
Адміністрація сайта Ford-market.com.ua
Finis : 2433505 (попередній номер: 8000047; 1590988; 1496116; 1776431)
Специфікація: WSS-M2C938-A
Виробник: Ford/Castrol
Рідина гідропідсилювача та АКПП (червона), специфікація: WSS-M2C938-A. Місткість 1 літр. Використовується аж до 2008 року, використовується у всіх системах гідропідсилювача рульового керування, а також, до цього дня, у деяких автоматичних коробках передач Ford:
Будучи одним із двох законодавців у створенні мастил для автоматичних коробок передач, корпорація Ford у 80-х роках вводить специфікацію Mercon, що відрізняється від Dextron, насамперед, кінематичною в'язкістю при нагріванні, а також комплектом присадок (для кожної зі специфікацій Mercon – різні). Починаючи з 90-х років, у європейському підрозділі Ford починають застосовувати олію стандарту Mercon V для переважної більшості систем гідропідсилювача, а також автоматичних коробок передач. Слід зазначити, що саме по собі, це масло досить дороге, до того ж більшість виробничих потужностей знаходяться в США. Тому, починаючи з другої половини 2000-х років, європейський підрозділ Ford виключно для систем гідропідсилювача починає використовувати європейський аналог (Finis: 1781003). Зовні, американські та європейські масла відрізняються кольором: Mercon V – червоного кольору, європейський аналог – зеленого. При цьому, як це не дивно, інженери Ford допускають змішування двох рідин у системі гідропідсилювача, не кажучи вже про повну заміну одного – на інше. При цьому, як ми вже писали, в автоматичних трансмісіях продовжують використовувати лише американський Mercon V.
Ми настійно рекомендуємо використовувати тільки оригінальну олію АКПП та системи гідропідсилювача, оскільки аналоги від сторонніх виробників можуть використовувати іншу специфікацію, або бути з неповним комплектом присадок.