Шановні відвідувачі!
Бажаємо Вам безпеки, та якнайшвидшого настання миру
Адміністрація сайта Ford-market.com.ua
1,5L Duratorq DI TC 90PS - прийшов на зміну двигуну 1,4L Duratorq-TDCi, тим самим дозволивши встановлювати цей двигун як на Ford Fiesta Mk VI (2008-2017), так і на Ford B-Max (2013-), а також Ford EcoSport Mk II. Компанівка стандартна для двигунів цього сімейства: рядна четвірка, один розподільний вал і 8 клапанів, що не дивно для дизельного двигуна з таким скромним об'ємом. При цьому, розмір голівки блоку циліндрів, що зменшився, дозволив встановити впускний колектор незвичайної конструкції - він інтегрований з клапанною кришкою. Відповідно, уникнувши бічного розміщення впускного колектора - інженерам Ford вдалося зменшити загальні габарити двигуна, що дозволило встановлювати 1,5L Duratorq DI TC 90PS на найменші автомобілі сімейства Ford.
З особливостей цього двигуна слід зазначити такі:
1. Став золотим стандартом Ford міжсервісний пробіг 20000 км (або 1 рік, залежно від того, що настане раніше). Зрозуміло, що Ford гарантує надійну роботу при таких інтервалах обслуговування двигуна тільки за умови використання оригінальних фільтрів і масла. Особливо це стосується олії, Ford рекомендує заливати Ford-Castrol Magnatec 5W30, що має спеціальний комплект присадок для сучасних двигунів Ford.
2. Ремінний привід газорозподілу з двома роликами (натягувачем та обвідним), що приводить в рух водяний насос охолодження двигуна.
3. Привід навісних агрегатів здійснюється полікліновим ременем, що натягується одним натягувачем з роликом.
4. У старій моделі 1,4 був конструктивний недолік в ущільненні форсунок, внаслідок якого порушувалася герметичність і частина газів, що утворюються при згорянні палива, прориваються в шахту форсунки. Ремонт - досить трудомістка процедура, що вимагає залучення досвідченого фахівця, а також матеріальних витрат на ущільнення форсунок та колектора впуску. Докладніше про це буде описано в одній із наших статей. На даний момент надійшло кілька скарг на подібну проблему і 1,5L Duratorq DI TC 75PS.
В іншому двигун відрізняється високою надійністю як циліндро-поршневої групи, так і паливної системи.