• Icon Phone (073)063-03-53, (050)524-30-13, (096)244‑91‑65

2,0L бензиновий двигун (2,0L Duratec DI TIVCT 154/160PS) 154/160к.с. - випуск починаючи з 07.11.2017

2,0L бензиновий двигун (2,0L Duratec DI TIVCT 154/160PS) 154/160к.с. - випуск починаючи з 07.11.2017

Історія двигунів цього сімейства розпочалася у 2000 році. Спочатку двигун 2,0L Duratec-HE встановлювався на Ford Mondeo Mk III (2000-2007), потім перекочував на Ford Focus II і Ford Focus C-Max, а потім і на Ford S-Max (2006-2013), Ford Galaxy (2006-2013), Ford Mondeo Mk IV (2007-2014). Його спортивна (атмосферна) модифікація встановлювалася на Ford Fiesta ST (Mk V). Наразі, доповнений системою незалежного управління фазами газорозподілу, він перекочував на Ford Focus Mk III (2011-2019). Має високу надійність, але дуже чутливий до низького рівня масла. Якщо "проморгати" рівень по щупу, надалі двигун починає досить сильно витрачати масло. Цей двигун є проміжним ступенем при переході до лвигателя сімейства 2,0L Ecoboost.

Двигун 2,0L Duratec DI TIVCT 154/160PS має низку особливостей, що впливають на підхід до його обслуговування.

1. Міжсервісний пробіг 20000км (або 1 рік, залежно від того, що настане раніше). Зрозуміло, такий міжсервісний пробіг досягається лише за умови використання оригінальних фільтрів та олії.

2. Ланцюговий привід газорозподілу дуже надійний, не вимагаючи обслуговування тривалий час.

3. Привід агрегатів здійснюється двома ременями. Один - основний, полікліновий ремінь, що натягується роликом-натягувачем. Другий - еластичний ремінь приводу компресора кондиціонера, що одягається на приводні шківи за допомогою спеціального інструменту, що постачається в комплекті з оригінальним ременем.

4. Як уже говорилося, дуже чутливий до зниженого рівня масла, що тягне наступний збільшений витрата масла двигуном.

СПЕЦПРОПОЗИЦІЯ ПО АГРЕГАТАМ І ВУЗЛАМ