• Icon Phone (073)063-03-53, (050)524-30-13, (096)244‑91‑65

2,0L дизельний двигун (2,0L Duratorq CR TC 136/140/163PS) 136/140/163к.с. (модель DW10С)

2,0L дизельний двигун (2,0L Duratorq CR TC 136/140/163PS) 136/140/163к.с. (модель DW10С)

Двигуни 2,0L Duratorq CR TC 136/140/163PS (модель DW10С) - це новітня модифікація великого сімейства моторів, розроблених та вироблених спільно компаніями Ford та PSA Peugeot Citroën. Результатом такого співробітництва стала лінійка чудових за своєю надійністю та характеристиками дизельних двигунів. Порівняно з попередниками, основні доопрацювання торкнулися паливної системи двигуна, що дозволило досягти суттєвої економії палива та підвищення потужності. Компанівка двигуна стандартна - рядна четвірка, з двома розпрелвалами і шістнадцятьма клапанами, а також верхнім розташуванням колектора впускного, суміщеного з клапанною кришкою. Оскільки основною відмінністю між двигунами цього модельного ряду є керуюча програма, ми об'єднали їх в одну групу. Як уже згадувалося - украй надійний, і невибагливий в експлуатації.

Двигун 2,0L Duratorq CR TC 136/140/163PS (модель DW10С) має ряд особливостей, що впливають на підхід до його обслуговування.

1. Міжсервісний пробіг 20000км (або 1 рік, залежно від того, що настане раніше). Зрозуміло, такий міжсервісний пробіг досягається лише за умови використання оригінальних фільтрів та олії.

2. Ремінний привід газорозподілу та помпи складається із зубчастого ременя та двох роликів - натяжного та обвідного. При цьому, ременем приводиться в рух тільки один розподільний вал, для приводу другого - використовується ланцюг, що знаходиться під клапанною кришкою.

3. Привід агрегатів здійснюється полікліновим ременем, роликом, що натягається, змонтованому на натяжному механізмі.

4. Паливна система автомобіля досить надійна, за умови своєчасного видалення конденсату з паливної системи (накопичується у паливному фільтрі), а при відповідному пробігу - і заміні паливного фільтра.

СПЕЦПРОПОЗИЦІЯ ПО АГРЕГАТАМ І ВУЗЛАМ