• Icon Phone (073)063-03-53, (050)524-30-13, (096)244‑91‑65

2,3L бензиновий двигун (2,3L EcoBoost Gen.2, 295PS) 295к.с.

2,3L бензиновий двигун (2,3L EcoBoost Gen.2, 295PS) 295к.с.

Четверте покоління сімейства двигунів 2,3L EcoBoost (Gen.2) є фактично заново спроектованим двигуном, що відрізняється від попередників у кожному аспекті: починаючи від конструкції сорочки охолодження (Open Deck з косим свердлінням між циліндрами), масляним насосом у зборі зубчастим приводом від колінчастого валу валу (попередники мали дискретний масляний насос з ланцюговим приводом від зірки колінчастого валу), приводом ТНВД від впускного розподільного валу і закінчуючи застосуванням системи рециркуляції відпрацьованих газів зі збільшеним відсотком відбору газів, що позитивно позначається на витраті. Мабуть, єдине, що залишилося незмінним: один ряд форсунок безпосереднього впорскування і турбокомпресор Twin Scroll.

Вперше цей двигун було встановлено на європейському Ford Focus ST Mk IV. Надалі більшість нових моделей Ford і Lincoln на американському ринку отримали варіанти комплектацій з оснащенням даним двигуном.

Зрозуміло, у світлі проблем, властивих першому поколінню 2.3L EcoBoost - особливо, йдеться про проблему, пов'язану з витоком рідини, що охолоджує, в порожнину циліндрів - виникає закономірне питання щодо надійності даного агрегату. На даний момент, через чотири роки після початку експлуатації жодних СИСТЕМНИХ проблем у будь-якій області не наголошується.

Цей двигун має низку особливостей, що впливають на підхід до його обслуговування.

1. Інтервал заміни олії у двигуні - до 15000км (чи 1 рік). Ford гарантує надійну роботу при таких інтервалах обслуговування двигуна лише за умови використання оригінальних фільтрів та масла. Зверніть увагу, що для мастила цього двигуна Ford наполягає на застосуванні олії з двома варіантами в'язкості: 0W30 та 5W30. Ми рекомендуємо моторне масло, яке пропонує компанія Ford для експлуатації в умовах європейського ринку: Ford-Castrol Magnatec Dual Lock 0W30. Це масло можна купити у нашому інтернет-магазині.

2. Свічки запалювання, згідно з нормативною документацією, змінюються 1 раз на 60000км, проте виходячи з якості вітчизняного палива, доцільніше знизити їх пробіг до 30-40 тисяч кілометрів.

3. Для приводу агрегатів використовуються один полікліновий ремінь, що натягується одним натяжним пристроєм з роликом і одним обвідним роликом, а також окремий еластичний (натяжні пристрої не потрібні) ремінь полікліновий для приводу компресора кондиціонера.

СПЕЦПРОПОЗИЦІЯ ПО АГРЕГАТАМ І ВУЗЛАМ