• Icon Phone (073)063-03-53, (050)524-30-13, (096)244‑91‑65

2,7L бензиновий двигун (2,7L EcoBoost V6 325PS) 325к.

2,7L бензиновий двигун (2,7L EcoBoost V6 325PS) 325к.

У середині 2016 року на ринку Північної Америки, Ford Motor Company представила найновіший двигун із сімейства EcoBoost, об'ємом 2,7 літра. На відміну від попередників - рядних четвірок та високотехнологічних 3-х циліндрових двигунів (вкрай популярних у Європі), цього разу "прокачування" удостоїлося V-подібна шістка. Три наріжні камені технології EcoBoost: безпосереднє упорскування, турбіна (в даному випадку - турбіни) та керовані фази газорозподілу дозволили розвинути 325к.с. при моменті, що крутить, 515 Н.м. Зрозуміло, це не стельові значення і незабаром ми побачимо потужніші версії цього двигуна.

У технічному плані, це V-подібна шістка з чотирма розподільними валами та двадцятьма чотирма клапанами. Паливний насос високого тиску подає паливо на форсунки, що впорскують його безпосередньо в циліндр, за рахунок цього досягається раціональніший розподіл палива по циліндру. Доповнена турбінами - по одній на кожну головку блоку - і муфтами управління фазами газорозподілу, така система дозволяє збільшити потужність і момент, що крутить, при одночасної економії палива. Привід газорозподілу - ланцюговий, що зарекомендував себе як надто надійний і довговічний.

Однією з особливостей двигуна є нестандартне розташування масляного фільтра-вставки, що знаходиться у верхній частині двигуна над ременем приводу навісних агрегатів.

Цей двигун має низку особливостей, що впливають на підхід до його обслуговування.

1. Інтервал заміни олії 15000км (чи 1 рік). Ford гарантує надійну роботу при таких інтервалах обслуговування двигуна лише за умови використання оригінальних фільтрів та масла. Зверніть увагу, що для змащення цього двигуна Ford наполягає на застосуванні спеціальної олії: Ford-Castrol Magnatec 5W20 або Ford-Castrol Magnatec 5W30, що мають спеціальний комплект присадок для двигунів сімейства EcoBoost. Це масло можна купити у нашому інтернет-магазині.

2. Свічки запалювання, згідно з нормативною документацією, змінюються 1 раз на 60000км, проте виходячи з якості вітчизняного палива, доцільніше знизити їх пробіг до 30-40 тисяч кілометрів.

3. Для приводу агрегатів використовуються один полікліновий ремінь, що натягується одним натяжним пристроєм з роликом та одним обвідним роликом.

СПЕЦПРОПОЗИЦІЯ ПО АГРЕГАТАМ І ВУЗЛАМ