Шановні відвідувачі!
Бажаємо Вам безпеки, та якнайшвидшого настання миру
Адміністрація сайта Ford-market.com.ua
Сімейство двигунів Cyclon було представлено в 2006 році і було спроектованими "з чистого листа" двигунами з компонуванням V6. Фактично, ці двигуни стали базовими для подальшого застосування технології EcoBoost, при цьому двигуни Cyclon успішно застосовуються компанією Ford у комерційному транспорті, а також у деяких моделях у сегменті легкових автомобілів та позашляховиків.
Для Lincoln Nautilus/MKX Mk II (2015- ) цей двигун пропонувався в обох версіях приводу - переднього (FWD), або повного (AWD) аж до середини 2018 року, після чого був замінений на більш технологічний та економічний 2,0L EcoBoost
У технічному плані, це V-подібна шістка з чотирма розподільними валами та двадцятьма чотирма клапанами. Кожен розподільний вал оснащений фазорегулятором, що є одним із компонентів технології EcoBoost, який без двох інших дає незначний приріст потужності та зниження витрати палива в режимі руху по трасі. Привід газорозподілу - ланцюговий, що зарекомендував себе як надто надійний і довговічний.
Цей двигун має низку особливостей, що впливають на підхід до його обслуговування.
1. Інтервал заміни олії 15000км (чи 1 рік). Ford гарантує надійну роботу при таких інтервалах обслуговування двигуна лише за умови використання оригінальних фільтрів та масла. Зверніть увагу, що для змащення цього двигуна Ford наполягає на застосуванні спеціальної олії: Ford-Castrol Magnatec 5W20, що мають спеціальний комплект присадок для двигунів з підвищеним моментом, що крутить. Це масло можна купити у нашому інтернет-магазині.
2. Свічки запалювання, згідно з нормативною документацією, змінюються 1 раз на 60000км, проте виходячи з якості вітчизняного палива, доцільніше знизити їх пробіг до 30-40 тисяч кілометрів.
3. Для приводу агрегатів використовуються один полікліновий ремінь, що натягується одним натяжним пристроєм із роликом.