• Icon Phone (073)063-03-53, (050)524-30-13, (096)244‑91‑65

2,0L гібрид бензин/електрика (2,0L DOHC PFI Gas/Elect.)

2,0L гібрид бензин/електрика (2,0L DOHC PFI Gas/Elect.)

Довгоочікуване доповнення у лінійці Ford – гібридний двигун. Силова установка по суті складається з двох двигунів: бензиновий генератор, що обертає, який у свою чергу заряджає батареї, що знаходяться в задній частині автомобіля. Живлення від батарей, і при необхідності від генератора надходить на електромотор, що приводить у рух автомобіль. Сумарно, така система має більшу ефективність, ніж простий бензиновий двигун, дозволяючи значною мірою економити паливо. Бензиновий двигун багато в чому схожий на двигуни сімейства Duratec-HE, розділяючи з ними привід газорозподілу (деякі елементи взагалі взаємозамінні). На жаль, про надійність системи гібридного приводу в цілому – судити поки що зарано.

Автомобілі, оснащені даною гібридною установкою випускається у двох варіантах: HEV – Hybrid Electric Vehicle, а також PHEV – Plug-in Hybrid Electric Vehicle. Основною відмінністю автомобілів PHEV є суттєво збільшена ємність високовольтної батареї – близько восьми кіловат – а також наявністю порту для підключення зарядної станції (розташовується на лівому передньому крилі). Такі автомобілі при повному заряді батареї здатні проїхати до п'ятдесяти кілометрів без запуску бензинового агрегату.

Слід зазначити, що для Lincoln MKZ Mk II (2013) дана силова установка пропонується тільки в одному варіанті - HEV (Hybrid Electric Vehicle).

СПЕЦПРОПОЗИЦІЯ ПО АГРЕГАТАМ І ВУЗЛАМ