• Icon Phone (073)063-03-53, (050)524-30-13, (096)244‑91‑65

2,0L гібрид бензин/електрика (2,0L DOHC PFI Gas/Elect.)

2,0L гібрид бензин/електрика (2,0L DOHC PFI Gas/Elect.)

Довгоочікуване доповнення у лінійці Ford – гібридний двигун. Силова установка по суті складається з двох двигунів: бензиновий генератор, що обертає, який у свою чергу заряджає батареї, що знаходяться в задній частині автомобіля. Живлення від батарей, і при необхідності від генератора надходить на електромотор, що приводить у рух автомобіль. Сумарно, така система має більшу ефективність, ніж простий бензиновий двигун, дозволяючи значною мірою економити паливо. Бензиновий двигун багато в чому схожий на двигуни сімейства Duratec-HE, розділяючи з ними привід газорозподілу (деякі елементи взагалі взаємозамінні). На жаль, про надійність системи гібридного приводу в цілому – судити поки що зарано.

На даний момент, на європейському ринку пропонуються виключно автомобілі, оснащені гібридною установкою HEV – Hybrid Electric Vehicle, на відміну від ринку США, де також пропонуються гібридні установки PHEV – Plug-in Hybrid Electric Vehicle. Основною відмінністю автомобілів PHEV є суттєво збільшена ємність високовольтної батареї – близько восьми кіловат – а також наявністю порту для підключення зарядної станції (розташовується на лівому передньому крилі). Такі автомобілі при повному заряді батареї здатні проїхати до п'ятдесяти кілометрів без запуску бензинового агрегату.

СПЕЦПРОПОЗИЦІЯ ПО АГРЕГАТАМ І ВУЗЛАМ