• Icon Phone (073)063-03-53, (050)524-30-13, (096)244‑91‑65

2,5L бензиновий двигун (2,5L DOHC PFI IVCT 150/170PS) 150/170к.с.

2,5L бензиновий двигун (2,5L DOHC PFI IVCT 150/170PS) 150/170к.с.

Двигун 2,5 L DOHC PFI IVCT 150/170PS, начебто, досить дивна новинка. Рядна четвірка з двома розподільними валами і шістнадцятьма клапанами (і лише однією муфтою керування фазами газорозподілу!), об'ємом 2,5 літра, в епоху, коли 1,5L Ecoboost досягає тієї ж потужності і при цьому значно економічніше... Проте згадуючи історію створення двигунів 1,6 і 2,0 EcoBoost - двигунів Duratec 16V і Duratec-HE, що з'явилися глибокою модернізацією серії, а також враховуючи те, що при уважному погляді можна виявити значну схожість компонування, деталей і вузлів новинки з такими в двигунах сімейства Duratec-HE, можна Майже зі стовідсотковою ймовірністю сказати, що відбувається обкатка нової, найпотужнішої версії двигуна сімейства EcoBoost у його дефорсованій версії. А отже, у найближчому майбутньому, якщо "польові" випробування пройдуть успішно, можна очікувати на появу 2,5L EcoBoost з потужністю понад триста кінських сил. Поки ж, можна задовольнятися тим, що це єдиний двигун у лінійці для Ford Mondeo Mk V (2014), на який можна встановити порівняно дешеву газову установку 4-го покоління.

Двигун 2,5L DOHC PFI IVCT 150/170PS має низку особливостей, що впливають на підхід до його обслуговування.

1. Інтервал заміни олії 20000км (чи 1 рік). Ford гарантує надійну роботу при таких інтервалах обслуговування двигуна лише за умови використання оригінальних фільтрів та масла. Зверніть увагу, що для змащення цього двигуна Ford наполягає на застосуванні спеціальної олії: Ford-Castrol Magnatec 5W30. Це масло можна купити у нашому інтернет-магазині.

2. Свічки запалювання, згідно з нормативною документацією, змінюються 1 раз на 60000км, проте виходячи з якості вітчизняного палива, доцільніше знизити їх пробіг до 30-40 тисяч кілометрів.

3. Привід газорозподілу – ланцюговий, характерний для всієї лінійки Duratec-HE. З досвіду експлуатації – вкрай надійний.

4. Для приводу агрегатів використовуються один полікліновий ремінь, що натягується одним натяжним пристроєм з роликом і одним обвідним роликом, а також один еластичний ремінь, що одягається на шківи за допомогою спеціального інструменту, що постачається в комплекті з оригінальним ременем.

5. Від попередників, найімовірніше, цьому двигуну передалася крайня чутливість до зниженого рівня олії. Варто лише допустити зниження рівня масла (за рахунок природного чаду) нижче від нижньої позначки щупа, як двигун починає витрачати масло понад норму.

СПЕЦПРОПОЗИЦІЯ ПО АГРЕГАТАМ І ВУЗЛАМ