• Icon Phone (073)063-03-53, (050)524-30-13, (096)244‑91‑65

2,3L бензиновий двигун (2,3L EcoBoost Gen.2, 270PS) 270к.с.

2,3L бензиновий двигун (2,3L EcoBoost Gen.2, 270PS) 270к.с.

Друге покоління сімейства двигунів 2,3L EcoBoost (Gen.2) являє собою фактично заново спроектований двигун, що відрізняється від попередників у кожному аспекті: починаючи від конструкції сорочки охолодження (Open Deck з косим свердлінням між циліндрами), масляним насосом у зборі з балансом валу (попередники мали дискретний масляний насос з ланцюговим приводом від зірки колінчастого валу), приводом ТНВД від впускного розподільного валу і закінчуючи застосуванням системи рециркуляції відпрацьованих газів зі збільшеним відсотком відбору газів, що позитивно позначається на витраті палива. Мабуть, єдине, що залишилося незмінним: один ряд форсунок безпосереднього впорскування і турбокомпресор Twin Scroll.

Вперше цей двигун було встановлено на європейському Ford Focus ST Mk IV. Надалі більшість нових моделей Ford і Lincoln на американському ринку отримали варіанти комплектацій з оснащенням даним двигуном.

Зрозуміло, у світлі проблем, властивих першому поколінню 2.3L EcoBoost - особливо, йдеться про проблему, пов'язану з витоком рідини, що охолоджує, в порожнину циліндрів - виникає закономірне питання щодо надійності даного агрегату. На даний момент, шість років після початку експлуатації жодних СИСТЕМНИХ проблем у будь-якій області не наголошується.

Цей двигун має низку особливостей, що впливають на підхід до його обслуговування.

1. Інтервал заміни олії у двигуні - до 15000км (чи 1 рік). Ford гарантує надійну роботу при таких інтервалах обслуговування двигуна лише за умови використання оригінальних фільтрів та масла. Зверніть увагу, що для мастила цього двигуна Ford наполягає на застосуванні олії з двома варіантами в'язкості: 0W30 та 5W30. Ми рекомендуємо моторне масло, яке пропонує компанія Ford для експлуатації в умовах європейського ринку: Ford-Castrol Magnatec Dual Lock 0W30. Це масло можна купити у нашому інтернет-магазині.

2. Свічки запалювання, згідно з нормативною документацією, змінюються 1 раз на 60000км, проте виходячи з якості вітчизняного палива, доцільніше знизити їх пробіг до 30-40 тисяч кілометрів.

3. Для приводу агрегатів використовуються один полікліновий ремінь, що натягується одним натяжним пристроєм з роликом і одним обвідним роликом, а також окремий ремінь для компресора приводу кондиціонера і вискомуфти вентилятора з натяжним пристроєм.

СПЕЦПРОПОЗИЦІЯ ПО АГРЕГАТАМ І ВУЗЛАМ