• Icon Phone (073)063-03-53, (050)524-30-13, (096)244‑91‑65

2,5L бензиновий двигун (2,5L DOHC PFI IVCT 166PS) 166к.с.

2,5L бензиновий двигун (2,5L DOHC PFI IVCT 166PS) 166к.с.

Двигун 2,5L DOHC PFI IVCT 166PS, двигун, не призначений для європейського ринку і що поставляється в основному на ринки Південної Америки та Австралії. Сам по собі, двигун є збільшеним в обсязі представником сімейства Duratec-HE, який добре зарекомендував себе починаючи з 2000-х років і модернізованим в EcoBoost, починаючи з 2010 року. Мабуть, єдиним "плюсом", що говорить на користь вибору даного двигуна (якщо, звичайно, він якимось чином дістанеться нашого ринку), є можливість встановлення порівняно дешевої газової установки 4-го покоління (що хоч якось дозволить економити на паливі ).

Цей двигун має низку особливостей, що впливають на підхід до його обслуговування.

1. Інтервал заміни олії 15000км (чи 1 рік). Ford гарантує надійну роботу при таких інтервалах обслуговування двигуна лише за умови використання оригінальних фільтрів та масла. Зверніть увагу, що для змащення цього двигуна Ford наполягає на застосуванні спеціальної олії: Ford-Castrol Magnatec 5W30. Це масло можна купити у нашому інтернет-магазині.

2. Свічки запалювання, згідно з нормативною документацією, змінюються 1 раз на 60000км, проте виходячи з якості вітчизняного палива, доцільніше знизити їх пробіг до 30-40 тисяч кілометрів.

3. Привід газорозподілу – ланцюговий, характерний для всієї лінійки Duratec-HE. З досвіду експлуатації – вкрай надійний.

4. Для приводу агрегатів використовуються один полікліновий ремінь, що натягується одним натяжним пристроєм з роликом та одним обвідним роликом.

5. Від попередників, найімовірніше, цьому двигуну передалася крайня чутливість до зниженого рівня олії. Варто лише допустити зниження рівня масла (за рахунок природного чаду) нижче від нижньої позначки щупа, як двигун починає витрачати масло понад норму.

СПЕЦПРОПОЗИЦІЯ ПО АГРЕГАТАМ І ВУЗЛАМ