• Icon Phone (073)063-03-53, (050)524-30-13, (096)244‑91‑65

2,5L плагін гібрид - PHEV (2.5L Duratec iVCT Atk. PHEV - Plug-in Hybrid Electric Vehicle) 209к.с.

2,5L плагін гібрид - PHEV (2.5L Duratec iVCT Atk. PHEV - Plug-in Hybrid Electric Vehicle) 209к.с.

2.5L Duratec є одним з найбільш надійних та невибагливих двигунів у сімействі силових агрегатів Ford. Більше того, даний двигун вже використовувався у складі гібридної установки на кількох моделях Ford та Lincoln у другій половині 2000-х та на початку 2010-х років. Тоді ці двигуни компонувалися з гібридними коробками передач японських виробників (Toyota, Aisin), з якими проявили себе виключно добре. Власне, на цьому і слід закінчити опис двигуна, оскільки нічого видатного в ньому немає, за винятком використання циклу Акткінсона (Atkinson cycle) – золотого стандарту сучасних бензинових двигунів, що працюють у складі гібридних установок. Перевагою роботи двигуна в цьому циклі є зниження витрат палива, а поодинокі недоліки компенсуються ідеологією роботи гібридної установки.

На чому дійсно слід зупинитися докладніше, так це на істинному серці гібридної установки - коробці передач H4F45 (друге покоління коробок передач HF35, що є другим). У 2012 році компанія Ford приступила до виробництва гібридної коробки передач (HF35), яка мала інноваційну, запатентовану конструкцію. Тип коробки: ECVT Power Split (Electric Constant Variable Transmission) - спочатку багатьма, не знайомими з пристроєм даної коробки передач сприймався як РЕМІННОЇ (а який ще може бути?) Варіатор з електроприводом. Насправді цей агрегат був ЕЛЕКТРИЧНИМ ВАРІАТОРОМ ПЛАНЕТАРНОГО ТИПУ. Докладніше про те, в чому різниця буде розказано на нашому каналі YouTube, але головне полягає в тому, що в коробці передач відсутня як ремінна передача, тільки планетарні механізми, блоки шестерень, електродвигун, мотор-генератор і масляний насос. Подібний дизайн дозволяє безперешкодно передавати сукупний момент, що крутить, на колеса, без втрати в генерації електроенергії, істотно збільшити максимальний крутний момент і надійність агрегату.

Доказом переваги даної конструкції коробки є купівля права використання патенту компанією Toyota (по суті, світовим лідером у розробці та виробництві автомобілів з гібридними силовими установками), і подальше використання коробок зі схожим загальним компонуванням у всіх сучасних моделях починаючи з Prius Mk IV 2017 і вище .

Що стосується цієї коробки передач - H4F45, компанія Ford повністю переглянула конструкцію коробки першого покоління, що мала певні недоліки. На сьогоднішній день жодних системних проблем, пов'язаних з експлуатацією нової коробки передач - відсутні.

Силова установка оснащена літієвою батареєю, ємністю 14,4 кВт, а також зарядним портом. Крім цього, автомобіль оснащений системою регенеративного гальмування, що дозволяє перетворювати кінетичну енергію автомобіля на електроенергію для заповнення заряду батареї.

Цей агрегат має ряд особливостей, що впливають на підхід до його обслуговування.

1. Інтервал заміни олії у двигуні - до 15000км (чи 1 рік). Ford гарантує надійну роботу за таких інтервалів обслуговування двигуна, лише за умови використання оригінальних фільтрів та масла. Зверніть увагу, що для мастила цього двигуна Ford наполягає на застосуванні олії з двома варіантами в'язкості: 0W20 та 5W20. Ми рекомендуємо моторне масло, яке пропонує компанія Ford для експлуатації в умовах європейського ринку: Ford-Castrol Magnatec Dual Lock 5W20. Це масло можна купити у нашому інтернет-магазині.

2. Інтервал заміни масла коробці - до 60000км (або 3 роки). Ford настійно рекомендує застосовувати виключно оригінальне трансмісійне масло зі специфікацією WSS-M2C949-A. Для американського ринку дане трансмісійне масло має власну назву: Mercon ULV; європейською - тільки каталожний номер: 2179795. Обидва варіанти цієї олії можна придбати в нашому інтернет-магазині.

3. Система охолодження має в своєму розпорядженні два контури: перший - високотемпературний, другий - низькотемпературний. Обидва контури розділені та діють окремо один від одного.

4. Свічки запалювання, згідно з нормативною документацією, змінюються 1 раз на 60000км, проте виходячи з якості вітчизняного палива, доцільніше знизити їх пробіг до 30-40 тисяч кілометрів.

СПЕЦПРОПОЗИЦІЯ ПО АГРЕГАТАМ І ВУЗЛАМ