• Icon Phone (073)063-03-53, (050)524-30-13, (096)244‑91‑65

1,5L бензиновий двигун (1,5L EcoBoost I3, Dragon Gen.2, 184PS), випуск починаючи з 12.12.2022

1,5L бензиновий двигун (1,5L EcoBoost I3, Dragon Gen.2, 184PS), випуск починаючи з 12.12.2022

Даний двигун є другим поколінням з серії трьохциліндрових двигунів Dragon. газорозподілу.

Друге покоління двигунів 1.5L Dragon фактично є "урізаною" версією двигуна 2.0L EcoBoost Gen.5, на базі якого також виробляється двигун 2.3L EcoBoost Gen.3. V10). Отже, враховуючи таку близьку спорідненість до рядних четвірок, частина компонентної бази запозичується у них.

Повернемося безпосередньо до двигуна.

Рядний, трициліндровий. Впорскування палива представлений двома доповнювальними один одного системами: безпосередній і розподілений впорскування - тим самим досягається найбільша ефективність згоряння палива при різних режимах використання двигуна. обслуговування двигуна є використання моторного масла, рекомендованого компанією Ford, а саме: Ford-Castrol Magntec Petrol 0W20, або Motorcraft 0W20 (останнє, для експлуатації в умовах ринку Північної Америки).

Значні зміни торкнулися головки блоку циліндрів - распредвалы, на відміну першого покоління . ходи в ГБЦ - цим забезпечується додаткове охолодження газів і знижуються загальні матеріальні витрати на систему.

У підсумку, ми маємо: трициліндровий двигун, оснащений турбокомпресором, механізмом зміни фаз газорозподілу, системами безпосереднього та розподіленого упорскування, а також ланцюговим механізмом газорозподілу.

Цей двигун має низку особливостей, що впливають на підхід до його обслуговування.

1. Інтервал заміни мастила - до 15000км (або 1 рік). EcoBoost. Дане масло можна купити в нашому інтернет-магазині.

2. Свічки запалювання, згідно з нормативною документацією, змінюються 1 раз на 60000км, проте виходячи з якості вітчизняного палива, доцільніше знизити їх пробіг до 30-40 тисяч кілометрів.

3. Для приводу агрегатів використовуються один еластичний полікліновий ремінь, що не вимагає присутності конструкції системи приводу натяжного пристрою.

4. Ланцюг ГРМ, як і ремінь маслонасоса розраховані на 200000км.

СПЕЦПРОПОЗИЦІЯ ПО АГРЕГАТАМ І ВУЗЛАМ