Шановні відвідувачі!
Бажаємо Вам безпеки, та якнайшвидшого настання миру
Адміністрація сайта Ford-market.com.ua
Даний двигун є другим поколінням з серії трьохциліндрових двигунів Dragon. газорозподілу.
Друге покоління двигунів 1.5L Dragon фактично є "урізаною" версією двигуна 2.0L EcoBoost Gen.5, на базі якого також виробляється двигун 2.3L EcoBoost Gen.3. V10). Отже, враховуючи таку близьку спорідненість до рядних четвірок, частина компонентної бази запозичується у них.
Повернемося безпосередньо до двигуна.
Рядний, трициліндровий. Впорскування палива представлений двома доповнювальними один одного системами: безпосередній і розподілений впорскування - тим самим досягається найбільша ефективність згоряння палива при різних режимах використання двигуна. обслуговування двигуна є використання моторного масла, рекомендованого компанією Ford, а саме: Ford-Castrol Magntec Petrol 0W20, або Motorcraft 0W20 (останнє, для експлуатації в умовах ринку Північної Америки).
Значні зміни торкнулися головки блоку циліндрів - распредвалы, на відміну першого покоління . ходи в ГБЦ - цим забезпечується додаткове охолодження газів і знижуються загальні матеріальні витрати на систему.
У підсумку, ми маємо: трициліндровий двигун, оснащений турбокомпресором, механізмом зміни фаз газорозподілу, системами безпосереднього та розподіленого упорскування, а також ланцюговим механізмом газорозподілу.
Цей двигун має низку особливостей, що впливають на підхід до його обслуговування.
1. Інтервал заміни мастила - до 15000км (або 1 рік). EcoBoost. Дане масло можна купити в нашому інтернет-магазині.
2. Свічки запалювання, згідно з нормативною документацією, змінюються 1 раз на 60000км, проте виходячи з якості вітчизняного палива, доцільніше знизити їх пробіг до 30-40 тисяч кілометрів.
3. Для приводу агрегатів використовуються один еластичний полікліновий ремінь, що не вимагає присутності конструкції системи приводу натяжного пристрою.
4. Ланцюг ГРМ, як і ремінь маслонасоса розраховані на 200000км.