• Icon Phone (073)063-03-53, (050)524-30-13, (096)244‑91‑65

1,5L бензиновий двигун (1,5L EcoBoost I3, Dragon, 184PS) 181к.с.

1,5L бензиновий двигун (1,5L EcoBoost I3, Dragon, 184PS) 181к.с.

Цей двигун дебютував на європейському ринку Ford у середині 2018 року. Першою моделлю, що отримала 1.5L EcoBoost I3 (за внутрішньою класифікацією Ford цій лінійці трициліндрових двигунів присвоєно ім'я Dragon), став Ford Focus Mk IV (2019- ). По суті, даний двигун є розвитком концепції трициліндрових агрегатів, оснащених системою безпосереднього впорскування, турбонаддувом і механізмами керування фаз газорозподілу - вперше застосованої для двигунів 1,0L EcoBoost, що випускалися з 2012 року і були багаторазовими власниками титулу.

Слід зазначити, що незважаючи на всі переваги, двигуни першого покоління 1,0L EcoBoost мали кілька недоліків. Зрозуміло, для проектування нового двигуна інженери Ford провели роботу над попередніми помилками. Так, для запобігання утворенню вуглецевих відкладень на впускних клапанах, а також для поліпшення сумішоутворення в режимах роботи на високих оборотах - двигун оснастили додатковим рядок форсунок розподіленого упорскування, розташованих перед впускними вікнами головки блоку циліндрів. Також ремінь механізму фаз газорозподілу був замінений на ланцюг, що вкрай позитивно позначилося на довговічності ГРМ і зняло проблему засмічення маслоприймача. Однак, не можна не відзначити, що привід маслонасоса, як і раніше, здійснюється ремінною передачею, а отже, необхідно використовувати виключно моторне масло Ford-Castrol 5W20, або Motorcraft 5W20 (останнє, для експлуатації в умовах ринку Північної Америки).

У результаті, ми маємо: трициліндровий двигун, оснащений турбокомпресором, механізмом зміни фаз газорозподілу, системами безпосереднього та розподіленого упорскування, а також ланцюговим механізмом газорозподілу. Також, не можна не згадати про систему зниження витрати палива під час руху в умовах траси. Тут... нічого революційного, лише поперемінне відключення подачі палива до циліндрів.

Цей двигун має низку особливостей, що впливають на підхід до його обслуговування.

1. Інтервал заміни олії - до 15000км (чи 1 рік). Ford гарантує надійну роботу при таких інтервалах обслуговування двигуна лише за умови використання оригінальних фільтрів та масла. Зверніть увагу, що для змащення цього двигуна Ford наполягає на застосуванні спеціальної олії: Ford-Castrol Magnatec Dual Lock 5W20, що має спеціальний комплект присадок для двигунів сімейства EcoBoost, . Дане масло можна купити в нашому інтернет-магазині.

2. Свічки запалювання, згідно з нормативною документацією, змінюються 1 раз на 60000км, проте виходячи з якості вітчизняного палива, доцільніше знизити їх пробіг до 30-40 тисяч кілометрів.

3. Для приводу агрегатів використовуються один полікліновий ремінь, що натягується одним натяжним пристроєм з роликом та одним обвідним роликом.

СПЕЦПРОПОЗИЦІЯ ПО АГРЕГАТАМ І ВУЗЛАМ