• Icon Phone (073)063-03-53, (050)524-30-13, (096)244‑91‑65

1,6L бензиновий двигун (1,6L EcoBoost SCTi 150/160/182PS) – 150/160/182л.с.

1,6L бензиновий двигун (1,6L EcoBoost SCTi 150/160/182PS) – 150/160/182л.с.

Логічне продовження модифікації бензинових двигунів об'ємом 1,6л. з лінійки Duratec 16V, з керованими фазами газорозподілу, безпосереднім упорскуванням та турбіною. Цей двигун – найсвіжіше придбання для автомобілів Ford, встановлюється навіть на такі важкі моделі, як Ford Kuga II. Для Ford Focus MK III (2012-) він пропонувався у двох версіях, потужністю 150; 160/182л.с. Конструктивно, вони нічим не відрізняються, різниця лише в програмі управління двигуном, тому на нашому сайті вони зведені в єдину групу. Представляє собою 2-х розподільний, 16-ти клапанний агрегат. Паливний насос високого тиску подає паливо на форсунки, що впорскують його безпосередньо в циліндр, за рахунок цього досягається раціональніший розподіл палива по циліндру. Доповнена турбіною та муфтами керування фазами газорозподілу, така система дозволяє збільшити потужність та крутний момент при одночасної економії палива. Привід газорозподілу - ремінний, з традиційним одним роликом-натягувачем.

Цей двигун має низку особливостей, що впливають на підхід до його обслуговування.

1. Інтервал заміни олії 20000км (чи 1 рік). Ford гарантує надійну роботу при таких інтервалах обслуговування двигуна лише за умови використання оригінальних фільтрів та масла. Зверніть увагу, що для змащення цього двигуна Ford наполягає на застосуванні спеціальної олії: Ford-Castrol Magnatec 5W20, що має спеціальний комплект присадок для двигунів сімейства EcoBoost. Це масло можна купити у нашому інтернет-магазині.

2. Свічки запалювання, згідно з нормативною документацією, змінюються 1 раз на 60000км, проте виходячи з якості вітчизняного палива, доцільніше знизити їх пробіг до 30-40 тисяч кілометрів.

3. Для приводу агрегатів використовуються один полікліновий ремінь, що натягується одним натяжним пристроєм з роликом та одним обвідним роликом.

4. Конічна посадка шківа приводу колінвала на колінвал (без шпонки). Ця конструктивна особливість вимагає вкрай професійного підходу механіка при ремонті, або обслуговуванні, що потребує зняття ременя газорозподілу. Докладніше про це в одній із наших статей.

СПЕЦПРОПОЗИЦІЯ ПО АГРЕГАТАМ І ВУЗЛАМ