• Icon Phone (073)063-03-53, (050)524-30-13, (096)244‑91‑65

1,6L бензиновий двигун (1,6L Duratec 16V - Ti-VCT 115/120PS) - 115/120к.с.

1,6L бензиновий двигун (1,6L Duratec 16V - Ti-VCT 115/120PS) - 115/120к.с.

Модифікований бензиновий двигун об'ємом 1,6л. з лінійки Duratec 16V з керованими фазами газорозподілу. Цей двигун також використовується у більш сучасних моделях автомобілів Ford, є проміжним етапом до переходу на безпосереднє уприскування та встановлення турбіни. Для Ford Focus C-Max (2003-2011) він пропонувався у версії потужністю 115/120к.с. Представляє собою 2-х розподільний, 16-ти клапанний агрегат. У шківи розподільних валів встановлені спеціальні муфти, керовані електромагнітними клапанами, що регулюють тиск олії всередині муфт. За рахунок цього досягається затримка відкриття клапана для кращої вентиляції циліндра та надходження паливно-повітряної суміші. Привід газорозподілу - ремінний, з традиційним одним роликом-натягувачем.

Цей двигун має низку особливостей, що впливають на підхід до його обслуговування.

1. Збільшений до 20000км (або 1 рік) інтервал заміни олії. Ford гарантує надійну роботу за таких інтервалів обслуговування двигуна, лише за умови використання оригінальних фільтрів та масла.

2. Свічки запалювання, згідно з нормативною документацією, змінюються 1 раз на 60000км, проте виходячи з якості вітчизняного палива, доцільніше знизити їх пробіг до 30-40 тисяч кілометрів.

3. Для приводу агрегатів використовуються еластичні ремені, що одягаються на приводні шківи за допомогою спеціального інструменту, що поставляється з оригінальними комплектами приводних ременів, та не потребують натяжних роликів та механізмів для підтримки постійного натягу.

4. Конічна посадка шківа приводу колінвала на колінвал (без шпонки). Ця конструктивна особливість вимагає вкрай професійного підходу механіка при ремонті, або обслуговуванні, що вимагає зняття ременя газорозподілу. Докладніше про це в одній із наших статей.

СПЕЦПРОПОЗИЦІЯ ПО АГРЕГАТАМ І ВУЗЛАМ