• Icon Phone (073)063-03-53, (050)524-30-13, (096)244‑91‑65

1,8L бензиновий двигун (1,8L Duratec-HE PFI)

1,8L бензиновий двигун (1,8L Duratec-HE PFI)

Історія двигунів цього сімейства розпочалася у 2000 році. Спочатку двигун 1,8L Duratec-HE PFI встановлювався на Ford Mondeo 2000-2007, потім перекочував на Ford Focus II та Ford Focus C-Max. Має високу надійність, але дуже чутливий до низького рівня масла. Якщо "проморгати" рівень по щупу, надалі двигун починає досить сильно витрачати масло. На даний момент виробництво 1,8L Duratec-HE PFI згорнуте, оскільки в лінійці двигунів Ford з'явилися менші за обсягом, проте подібні за потужністю і крутним моментом.

Цей двигун має низку особливостей, що впливають на підхід до його обслуговування.

1. Міжсервісний пробіг 20000км (або 1 рік, залежно від того, що настане раніше). Зрозуміло, такий міжсервісний пробіг досягається лише за умови використання оригінальних фільтрів та олії.

2. Ланцюговий привід газорозподілу дуже надійний, не вимагаючи обслуговування тривалий час.

3. Привід агрегатів здійснюється двома ременями. Один - основний, полікліновий ремінь, що натягується роликом-натягувачем. Другий - еластичний ремінь приводу компресора кондиціонера, що одягається на приводні шківи за допомогою спеціального інструменту, що постачається в комплекті з оригінальним ременем.

4. Як уже говорилося, дуже чутливий до зниженого рівня масла, що тягне наступний збільшений витрата масла двигуном.

СПЕЦПРОПОЗИЦІЯ ПО АГРЕГАТАМ І ВУЗЛАМ