Шановні відвідувачі!
Бажаємо Вам безпеки, та якнайшвидшого настання миру
Адміністрація сайта Ford-market.com.ua
Мабуть, єдиний двигун у лінійці Ford з таким поважним віком. Попередників 1,8L Duratorq-DI HPCR почали випускати ще у далеких 80-х роках. У ті часи його потужність досягала шістдесяти кінських сил. Зараз, завдяки сучасним системам управління, подачі та впорскування палива, а також нагнітання повітря, його потужність зросла майже вдвічі, а момент, що крутить, - ще вище. Двигун має високу надійність, вкрай невибагливий і має дуже низьку витрату палива. Компанівка вкрай проста - рядна четвірка, один розподільний вал, вісім клапанів. На жаль, на Focus II встановлювали одну із останніх модифікацій цього двигуна. 2011 року їх перестали встановлювати на легкові автомобілі.
Особливості обслуговування двигуна 1,8L Duratorq-DI HPCR 115PS.
1. Все той же "фірмовий" міжсервісний пробіг 20000км (або 1 рік, залежно від того, що настане раніше). Зрозуміло, такий міжсервісний пробіг досягається лише за умови використання оригінальних фільтрів та олії.
2. Гібридний привід газорозподілу, що йде у два етапи. Спочатку обертання передається від колінвала до паливного насоса, за допомогою ланцюгової, або ремінної касети (тип касети залежить від дати виробництва автомобіля). Потім, від шківа насоса обертання передається на розподільний вал, за допомогою ременя ГРМ, оснащеного одним роликом-натягувачем.
3. Привід навісних агрегатів здійснюється одним полікліновим ременем, що натягується спеціальним натяжним пристроєм з двома роликами.
4. Для запуску в холодну пору, двигун оснащений свічками розжарювання, про які також не варто забувати і змінювати їх хоча б раз на 80000км.