• Icon Phone (073)063-03-53, (050)524-30-13, (096)244‑91‑65

2,5L бензиновий двигун (2,5L Duratec ST 220PS) 220к.с.

2,5L бензиновий двигун (2,5L Duratec ST 220PS) 220к.с.

Двигун 2,5L Duratec ST 220 вперше з'явився на спортивній версії Ford Focus Mk II (2004–2011). Він був спроектований і випускається концерном Volvo, представляючи собою рядний п'ятициліндровий турбований мотор з двома розподільними валами та двадцятьма клапанами, а також механізмом управління фазами газорозподілу. Незважаючи на складність конструкції, досить надійний і невибагливий і, як видно з різниці потужності між двома моделями спортивних Focus II, має високий потенціал підвищення потужності. Надалі встановлювався у варіанті 220 л.с. на Ford Mondeo 2007-2014, Ford S-Max Mk I (2006-2014), Ford Galaxy Mk III (2006-2014) та Ford Kuga Mk I (2007-2013).

Цей двигун має низку особливостей, що впливають на підхід до його обслуговування.

1. " Фірмовий " міжсервісний пробіг 20000км (чи 1 рік, залежно від цього, що настане раніше). Зрозуміло, такий міжсервісний пробіг досягається лише за умови використання оригінальних фільтрів та олії, а також, якщо автомобіль не бере участі у спортивних змаганнях.

2. Ремінний привід газорозподілу, з двома роликами (натяжним та обвідним). Проте, при заміні настійно рекомендується використовувати оригінальний комплект ГРМ.

3.Привод агрегатів здійснюється двома поліклиновими ременями, кожен з яких має свій натяжний пристрій з роликом.

4. Свічки запалювання, згідно з нормативною документацією, змінюються 1 раз на 60000км, проте виходячи з якості вітчизняного палива, доцільніше знизити їх пробіг до 30-40 тисяч кілометрів.

СПЕЦПРОПОЗИЦІЯ ПО АГРЕГАТАМ І ВУЗЛАМ