• Icon Phone (073)063-03-53, (050)524-30-13, (096)244‑91‑65

2,5L бензиновий двигун (2,5L Duratec ЕFI 170PS) 170к.с.

2,5L бензиновий двигун (2,5L Duratec ЕFI 170PS) 170к.с.

2,5L Duratec ЕFI 170PS - останній із двигунів V6, що встановлювалися на моделі Ford європейського виробництва. Двигуни цього сімейства з'явилися ще на Ford Mondeo (1992-1996), проте, до початку випуску третього покоління моделі, стало зрозуміло, що технологія V-подібних шісток не дозволяє досягти вимог до економічності, що підвищилися. Крім цього, перші розробки в галузі застосування безпосереднього упорскування дозволяли рядним четвіркам меншого обсягу впритул наблизиться до динамічних характеристик V6 при меншому споживанні палива, а також при меншій собівартості агрегату. Сукупність цих факторів – поставила хрест на подальших розробках у галузі технології V6 європейськими підрозділами Ford. Тому, з припиненням випуску Ford Mondeo Mk III (2000-2007), виробництво двигунів 2,5L Duratec ЕFI 170PS було переорієнтоване на кросовери Maverick, з подальшим можливим згортанням випускаючи цю модель двигуна.

Двигун 2,5L Duratec ЕFI 170PS має низку особливостей, що впливають на підхід до його обслуговування.

1. Міжсервісний пробіг 20000км (або 1 рік, залежно від того, що настане раніше). Зрозуміло, такий міжсервісний пробіг досягається лише за умови використання оригінальних фільтрів та олії.

2. Ланцюговий привід газорозподілу надійний, не вимагаючи тривалий час обслуговування.

3. Привід агрегатів здійснюється полікліновим ременем, що натягується роликом-натягувачем та обвідним роликом.

4. Свічки запалення за регламентною документацією розраховані на 60000 км пробігу, проте враховуючи якість вітчизняного палива, бажано знизити їх пробіг до 30-40тис. км.

СПЕЦПРОПОЗИЦІЯ ПО АГРЕГАТАМ І ВУЗЛАМ