• Icon Phone (073)063-03-53, (050)524-30-13, (096)244‑91‑65

2,2L дизельний двигун (2,2L Duratorq TC 150PS) 150к. (модель "Puma")

2,2L дизельний двигун (2,2L Duratorq TC 150PS) 150к. (модель "Puma")

Двигуни сімейства Duratorq Puma, що прийшли на зміну застарілим двигунам 2,5L Diesel, є самостійною розробкою інженерів Ford. Спочатку, ця лінійка розроблялася для застосування в легкому комерційному транспорті (Ford Transit), проте інженери знайшли йому успішне застосування і для Ford Mondeo Mk III (2000-2007), а також в Jaguar X-Type. Однак незабаром було укладено контракт з концерном PSA Peugeot Citroеn, який бажав закуповувати новинку для будівництва свого комерційного транспорту, а натомість пропонував лінійку дизельних двигунів власної розробки, що призначалися для легкових автомобілів. Після підписання контракту двигуни Duratorq Puma встановлюють тільки в ніші комерційного транспорту Ford. Компонування двигуна стандартне: рядна чотирициліндрова четвірка з двома розподільними валами і шістнадцятьма клапанами. Привід газорозподілу та ТНВД – ланцюговий. Двигуни серії DI оснащувалися паливною системою з розподіленим безпосереднім упорскуванням, проте з появою паливної системи нового покоління Common Rail поступово відійшли на другий план і перестали випускатися. На даний момент двигуни моделі Duratorq Puma мають чотири варіанти об'єму: 2,0L; 2,2 L; 2,4L; 3,2L (останній – рядна п'ятірка). Відрізняються високою надійністю та довговічністю.

Двигун 2,2L Duratorq TC 150PS (модель "Puma") має ряд особливостей, що впливають на підхід до його обслуговування:

1. Міжсервісний пробіг 20000км (або 1 рік, залежно від того, що настане раніше). Зрозуміло, такий міжсервісний пробіг досягається лише за умови використання оригінальних фільтрів та олії.

2. Привід агрегатів здійснюється двома ременями, розташованими в передній та задній частині двигуна. Передній полікліновий ремінь натягується одним механізмом натягу з роликом та одним обвідним роликом. Задній полікліновий ремінь (використовується для приводу насоса і помпи гідропідсилювача) натягується натяжним механізмом з роликом.

3. Свічки розжарення немає регламенту заміну, проте доцільно змінювати їх в 80000км, т.к. свічка, що вийшла з ладу, незабаром стає недоступна до вилучення, ламаючись усередині головки блоку при спробах механіка демонтувати несправну свічку.

СПЕЦПРОПОЗИЦІЯ ПО АГРЕГАТАМ І ВУЗЛАМ