• Icon Phone (073)063-03-53, (050)524-30-13, (096)244‑91‑65

1,8L бензиновий двигун (1,8L Duratec-HE SFI 110/125PS) 110/125к.с.

1,8L бензиновий двигун (1,8L Duratec-HE SFI 110/125PS) 110/125к.с.

Історія двигунів цього сімейства розпочалася у 2000 році. Спочатку двигун 1,8L Duratec-HE PFI встановлювався на Ford Mondeo Mk III (2000-2007), потім перекочував на Ford Focus II та Ford Focus C-Max. Має високу надійність, але дуже чутливий до низького рівня масла. Якщо "проморгати" рівень по щупу, надалі двигун починає досить сильно витрачати масло. Для Ford Mondeo Mk III (2000-2007) двигун пропонувався у двох варіантах за потужністю: 110 та 125к.с. Оскільки конструктивно двигуни не відрізнялися (різниця була в програмі, що управляє) ми звели їх в одну групу. На даний момент виробництво 1,8L Duratec-HE PFI згорнуте, оскільки в лінійці двигунів Ford з'явилися менші за об'ємом, однак подібні за потужністю і крутним моментом.

Цей двигун має низку особливостей, що впливають на підхід до його обслуговування.

1. Міжсервісний пробіг 20000км (або 1 рік, залежно від того, що настане раніше). Зрозуміло, такий міжсервісний пробіг досягається лише за умови використання оригінальних фільтрів та олії.

2. Ланцюговий привід газорозподілу дуже надійний, не вимагаючи обслуговування тривалий час.

3. Привід агрегатів здійснюється одним полікліновим ременем, механізмом натягу, що натягується, з роликом і одним обвідним роликом.

4. Привід газорозподілу - ланцюговий, що відрізняється крайньою надійністю та довговічністю.

5. Як уже говорилося, дуже чутливий до зниженого рівня масла, що тягне наступний збільшений витрата масла двигуном.

СПЕЦПРОПОЗИЦІЯ ПО АГРЕГАТАМ І ВУЗЛАМ