• Icon Phone (073)063-03-53, (050)524-30-13, (096)244‑91‑65

1,8L бензиновий двигун (1,8L Duratec-HE SCI 130PS) 130л.с.

1,8L бензиновий двигун (1,8L Duratec-HE SCI 130PS) 130л.с.

Історія двигунів цього сімейства розпочалася у 2000 році. Слід зазначити, що цей двигун - перший дослідний зразок, що оснащувався системою безпосереднього упорскування, що надалі стала наріжним каменем технології EcoBoost. Спочатку стандартний двигун 1,8L Duratec-HE встановлювався на Ford Mondeo Mk III (2000-2007), потім перекочував на Ford Focus II і Ford Focus C-Max. Має високу надійність, але дуже чутливий до низького рівня масла. Якщо "проморгати" рівень по щупу, надалі двигун починає досить сильно витрачати масло. На даний момент виробництво 1,8L Duratec-HEI згорнуте, оскільки в лінійці двигунів Ford з'явилися менші за об'ємом, однак подібні за потужністю і моментом, що крутить.

Цей двигун має низку особливостей, що впливають на підхід до його обслуговування.

1. Міжсервісний пробіг 20000км (або 1 рік, залежно від того, що настане раніше). Зрозуміло, такий міжсервісний пробіг досягається лише за умови використання оригінальних фільтрів та олії.

2. Ланцюговий привід газорозподілу дуже надійний, не вимагаючи обслуговування тривалий час.

3. Привід агрегатів здійснюється одним полікліновим ременем, механізмом натягу, що натягується, з роликом і одним обвідним роликом.

4. Привід газорозподілу - ланцюговий, що відрізняється крайньою надійністю та довговічністю.

5. Як уже говорилося, дуже чутливий до зниженого рівня масла, що тягне наступний збільшений витрата масла двигуном.

СПЕЦПРОПОЗИЦІЯ ПО АГРЕГАТАМ І ВУЗЛАМ