Шановні відвідувачі!
Бажаємо Вам безпеки, та якнайшвидшого настання миру
Адміністрація сайта Ford-market.com.ua
2,3L DOHC 145PS - двигун із сімейства, розробленого та встановлюваного на автомобілі Ford з початку 90-х років. Фактично тільки завдяки тому, що інженери не встигли завершити цикл розробки та випробувань двигунів нового покоління - Duratec-HE - і було прийнято рішення застосувати 2,3L DOHC 145PS для бензинового варіанту Ford Transit (2000-2006). Компонування двигуна стандартне - рядна четвірка з двома розподільними валами і шістнадцятьма клапанами. Особливою надійністю двигун похвалитися не міг, особливо це стосувалося зношування циліндро-поршневої групи. Масовий випуск 2,3L DOHC 145PS припинено у 2006 році.
Конструктивні особливості двигуна 2,3L DOHC 145PS, що впливають на його експлуатацію.
1. На жаль, фахівцями Ford було переоцінено допустимий міжсервісний пробіг цього двигуна. Ми не рекомендуємо витримувати інтервали заміни олії 20000км, т.к. це катастрофічно впливає на зношування двигуна (всього 5 таких інтервалів і можна сміливо відправляти двигун у капітальний ремонт). Ідеальний варіант - міняти масло 1 раз на 10000км.
2. Привід газорозподілу – ланцюговий, цілком надійний, проте приблизно на 200000 км вимагає обслуговування.
3. Привід навісних агрегатів здійснюється полікліновим ременем, натяг підтримує пружинний механізм із роликом, а також один обвідний ролик.
4. Свічки запалювання, згідно з нормативною документацією, змінюються 1 раз на 60000км, проте виходячи з якості вітчизняного палива, доцільніше знизити їх пробіг до 30-40 тисяч кілометрів.