• Icon Phone (073)063-03-53, (050)524-30-13, (096)244‑91‑65

2,4L дизельний двигун (2,4L Duratorq DI 115/120/125PS) 115/120/125к.с. (розподілений упорскування від насоса Bosch VP44)

2,4L дизельний двигун (2,4L Duratorq DI 115/120/125PS) 115/120/125к.с. (розподілений упорскування від насоса Bosch VP44)

2,4L Duratorq DI 115120/125PS – модель двигуна з розподіленим упорскуванням, керованим ТНВД (паливний насос високого тиску) – від насоса відходять паливні магістралі індивідуально для кожної форсунки. На вибір пропонувалося два двигуни з цією паливною системою, потужність двигунів була 115 та 120/125к.с. Оскільки конструктивних відмінностей між ними практично немає (різниця у програмі, що управляє двигуном), ми звели їх до однієї групи.

Двигуни сімейства Duratorq Puma, що прийшли на зміну застарілим двигунам 2,5L Diesel, є самостійною розробкою інженерів Ford. Спочатку, ця лінійка розроблялася для застосування в легкому комерційному транспорті (Ford Transit), проте інженери знайшли йому успішне застосування і для Ford Mondeo Mk III (2000-2007), а також в Jaguar X-Type. Однак незабаром було укладено контракт з концерном PSA Peugeot Citroеn, який бажав закуповувати новинку для будівництва свого комерційного транспорту, а натомість пропонував лінійку дизельних двигунів власної розробки, що призначалися для легкових автомобілів. Після підписання контракту двигуни Duratorq Puma встановлюють тільки в ніші комерційного транспорту Ford. Компонування двигуна стандартне: рядна четвірка з двома розподільними валами та шістнадцятьма клапанами. Привід газорозподілу та ТНВД – ланцюговий. Двигуни серії DI оснащувалися паливною системою з розподіленим безпосереднім упорскуванням, проте з появою паливної системи нового покоління Common Rail поступово відійшли на другий план і перестали випускатися. На даний момент двигуни моделі Duratorq Puma мають чотири варіанти об'єму: 2,0L; 2,2 L; 2,4L; 3,2L (останній – рядна п'ятірка). Відрізняються високою надійністю та довговічністю.

Двигун 2,4L Duratorq DI 115/120/125PS (розподілений упорскування від насоса Bosch VP44) має ряд особливостей, що впливають на підхід до його обслуговування:

1. Міжсервісний пробіг 25000км (або 1 рік, залежно від того, що настане раніше). Зрозуміло, такий міжсервісний пробіг досягається лише за умови використання оригінальних фільтрів та олії.

2. Привід агрегатів здійснюється полікліновим ременем, що натягувався одним механізмом натягу з роликом та одним обвідним роликом.

3. Свічки розжарення немає регламенту заміну, проте доцільно змінювати їх в 80000км, т.к. свічка, що вийшла з ладу, незабаром стає недоступна до вилучення, ламаючись усередині головки блоку при спробах механіка демонтувати несправну свічку.

СПЕЦПРОПОЗИЦІЯ ПО АГРЕГАТАМ І ВУЗЛАМ