Шановні відвідувачі!
Бажаємо Вам безпеки, та якнайшвидшого настання миру
Адміністрація сайта Ford-market.com.ua
Для створення 3,2L Duratorq TDCI 200PS, інженерам Ford довелося кардинально переробити двигун сімейства Duratorq Puma, перетворивши його з рядної четвірки - в рядну п'ятірку. Паливну систему встановили схожу із сучасниками, відповідно додавши туди одну форсунку. На виході вийшов двигун більш збалансований, ніж його побратими, з дуже високим моментом, що крутить. Однак, завдяки відносно високому споживанню палива, 3,2L Duratorq TDCI 200PS широкого поширення не набув. Компонування двигуна нестандартне: рядна п'ятірка, з двома розподільними валами, двома осями рокерів, забезпечених гідрокомпенсаторами та двадцятьма клапанами. Привід газорозподілу – ланцюговий. Ці двигуни встановлювалися на кузови із заднім та повним приводом.
Двигун 3,2L Duratorq TDCI 200PS має ряд особливостей, що впливають на підхід до його обслуговування:
1. Міжсервісний пробіг 25000км (або 1 рік, залежно від того, що настане раніше). Зрозуміло, такий міжсервісний пробіг досягається лише за умови використання оригінальних фільтрів та олії.
2. Зверніть увагу, крім основного масляного фільтра в двигуні є ще й масляний сепаратор, який необхідно міняти 1 раз на 50000км. Його місце розташування - під знімною кришкою, що встановлена на кришці клапанів.
3. Привід агрегатів здійснюється полікліновим ременем натягується одним механізмом натягу з роликом і двома обвідними роликами.
4. Свічки розжарення немає регламенту заміну, проте доцільно змінювати їх в 80000км, т.к. свічка, що вийшла з ладу, незабаром стає недоступна до вилучення, ламаючись усередині головки блоку при спробах механіка демонтувати несправну свічку.
Двигун загалом дуже надійний та довговічний, не вимагаючи значних вкладень на його обслуговування.