• Icon Phone (073)063-03-53, (050)524-30-13, (096)244‑91‑65

3,2L дизельний двигун (3,2L Duratorq TDCI 200PS) 200к.

3,2L дизельний двигун (3,2L Duratorq TDCI 200PS) 200к.

Для створення 3,2L Duratorq TDCI 200PS, інженерам Ford довелося кардинально переробити двигун сімейства Duratorq Puma, перетворивши його з рядної четвірки - в рядну п'ятірку. Паливну систему встановили схожу із сучасниками, відповідно додавши туди одну форсунку. На виході вийшов двигун більш збалансований, ніж його побратими, з дуже високим моментом, що крутить. Однак, завдяки відносно високому споживанню палива, 3,2L Duratorq TDCI 200PS широкого поширення не набув. Компонування двигуна нестандартне: рядна п'ятірка, з двома розподільними валами, двома осями рокерів, забезпечених гідрокомпенсаторами та двадцятьма клапанами. Привід газорозподілу – ланцюговий. Ці двигуни встановлювалися на кузови із заднім та повним приводом.

Двигун 3,2L Duratorq TDCI 200PS має ряд особливостей, що впливають на підхід до його обслуговування:

1. Міжсервісний пробіг 25000км (або 1 рік, залежно від того, що настане раніше). Зрозуміло, такий міжсервісний пробіг досягається лише за умови використання оригінальних фільтрів та олії.

2. Зверніть увагу, крім основного масляного фільтра в двигуні є ще й масляний сепаратор, який необхідно міняти 1 раз на 50000км. Його місце розташування - під знімною кришкою, що встановлена на кришці клапанів.

3. Привід агрегатів здійснюється полікліновим ременем натягується одним механізмом натягу з роликом і двома обвідними роликами.

4. Свічки розжарення немає регламенту заміну, проте доцільно змінювати їх в 80000км, т.к. свічка, що вийшла з ладу, незабаром стає недоступна до вилучення, ламаючись усередині головки блоку при спробах механіка демонтувати несправну свічку.

Двигун загалом дуже надійний та довговічний, не вимагаючи значних вкладень на його обслуговування.

СПЕЦПРОПОЗИЦІЯ ПО АГРЕГАТАМ І ВУЗЛАМ