• Icon Phone (073)063-03-53, (050)524-30-13, (096)244‑91‑65

2,2L дизельний двигун (2,2L Duratorq TDCI 85/110/115/130/140PS) 85/110115/130/140к.с. (Для кузовів, випуском до 26.09.2011)

2,2L дизельний двигун (2,2L Duratorq TDCI 85/110/115/130/140PS) 85/110115/130/140к.с. (Для кузовів, випуском до 26.09.2011)

2,2L Duratorq TDCI 85/110115/130/140PS - модель двигуна з сімейства Duratorq Puma, що постійно вдосконалюється. Оновлена паливна система дозволила досягати більшої потужності при дещо зниженій витраті палива. Компонування двигуна стандартне: рядна четвірка, з двома розподільними валами, двома осями рокерів, забезпечених гідрокомпенсаторами та шістнадцятьма клапанами. Ці двигуни встановлювалися на кузови з переднім приводом. На вибір пропонувалося п'ять двигунів 2,2L Duratorq TDCI, потужність двигунів була 85, 110, 115, 130 та 140к.с. Оскільки конструктивних відмінностей між ними практично немає (різниця в програмі, що керує двигуном, а також коробки передач), ми звели їх в одну групу.

Двигун 2,2L Duratorq DI 85/110115/130/140PS (для кузовів, випуском до 26.09.2011) має ряд особливостей, що впливають на підхід до його обслуговування:

1. Міжсервісний пробіг 25000км (або 1 рік, залежно від того, що настане раніше). Зрозуміло, такий міжсервісний пробіг досягається лише за умови використання оригінальних фільтрів та олії.

2. Привід агрегатів здійснюється двома ременями. Основний полікліновий ремінь натягується одним механізмом натягу з роликом та двома обвідними роликами. Другий ремінь - еластичний, одягається на шківи за допомогою спеціального інструменту, що постачається разом із оригінальним ременем.

3. Свічки розжарення немає регламенту заміну, проте доцільно змінювати їх в 80000км, т.к. свічка, що вийшла з ладу, незабаром стає недоступна до вилучення, ламаючись усередині головки блоку при спробах механіка демонтувати несправну свічку.

Двигун загалом дуже надійний та довговічний, не вимагаючи значних вкладень на його обслуговування.

СПЕЦПРОПОЗИЦІЯ ПО АГРЕГАТАМ І ВУЗЛАМ