Шановні відвідувачі!
Бажаємо Вам безпеки, та якнайшвидшого настання миру
Адміністрація сайта Ford-market.com.ua
2,2L Duratorq CR TC 100/125/135/140/155PS - найновіша модель двигуна з сімейства Duratorq Puma, що постійно вдосконалюється. Найсучасніша паливна система дозволила досягти більшої потужності при зниженій витраті палива. Компонування двигуна стандартне: рядна четвірка, з двома розподільними валами, двома осями рокерів, забезпечених гідрокомпенсаторами та шістнадцятьма клапанами. Ці двигуни встановлювалися на кузови з переднім приводом. Слід зазначити, що двигуни такого ж об'єму і подібні за потужністю – Ford встановлює на кузови з переднім приводом, але конструкційно, подібні лише деякі внутрішні компоненти двигуна. На вибір пропонується п'ять двигунів 2,2L Duratorq CR TC, потужність яких складає: 100, 125, 135, 140 і 155к.с. Оскільки конструктивних відмінностей між ними практично немає (різниця в програмі, що керує двигуном, а також коробки передач), ми звели їх в одну групу.
Двигун 2,2L Duratorq CR TC 100/125/135/140/155PS (для кузовів, випуском до 26.09.2011, задній та повний привід) має ряд особливостей, що впливають на підхід до його обслуговування:
1. Міжсервісний пробіг 25000км (або 1 рік, залежно від того, що настане раніше). Зрозуміло, такий міжсервісний пробіг досягається лише за умови використання оригінальних фільтрів та олії. Зверніть увагу, Ford наполягає на тому, що в ці двигуни слід заливати тільки певну олію: Ford-Castrol Magnatec 5W30, цю олію можна придбати в нашому інтернет-магазині.
2. Привід агрегатів здійснюється полікліновим ремнем, що натягується одним механізмом натягу з роликом і двома обвідними роликами.
3. Свічки розжарення немає регламенту заміну, проте доцільно змінювати їх в 80000км, т.к. свічка, що вийшла з ладу, незабаром стає недоступна до вилучення, ламаючись усередині головки блоку при спробах механіка демонтувати несправну свічку.
Двигун загалом дуже надійний та довговічний, не вимагаючи значних вкладень на його обслуговування.