Шановні відвідувачі!
Бажаємо Вам безпеки, та якнайшвидшого настання миру
Адміністрація сайта Ford-market.com.ua
Для двигуна 1,4 L Duratorq-TDCi, Ford Fiesta Mk V (2001-2008) - став дебютним автомобілем. Двигун має один розподільний вал і 8 клапанів, що не дивно для дизельного двигуна з таким скромним об'ємом. При цьому, розмір голівки блоку циліндрів, що зменшився, дозволив встановити впускний колектор незвичайної конструкції - він інтегрований з клапанною кришкою. Відповідно, уникнувши бічного розміщення впускного колектора - інженерам Ford вдалося зменшити загальні габарити двигуна, що дозволило встановлювати 1,4L Duratorq-TDCi на найменші автомобілі сімейства Ford.
З особливостей цього двигуна слід зазначити такі:
1. Починаючи з 2000р., що став золотим стандартом Ford міжсервісний пробіг 20000км (або 1 рік, залежно від того, що настане раніше). Зрозуміло, що Ford гарантує надійну роботу при таких інтервалах обслуговування двигуна тільки за умови використання оригінальних фільтрів і масла.
2. Ремінний привід газорозподілу з двома роликами (натягувачем та обвідним), що приводить в рух водяний насос охолодження двигуна.
3. Ремінний привід навісних агрегатів, з двома роликами (натягувачем та обвідним).
4. Є конструктивний недолік у ущільненні форсунок, внаслідок якого порушується герметичність і частина газів, що утворюються при згорянні палива, прориваються в шахту форсунки. Ремонт - досить трудомістка процедура, що вимагає залучення досвідченого фахівця, а також матеріальних витрат на ущільнення форсунок та колектора впуску. Докладніше про це буде описано в одній із наших статей.
5. У випадку, якщо двигун агрегувався з роботизованою коробкою передач - використовувалося спеціальне зчеплення із спеціальним інтегрованим підшипником. Зовні він дуже схожий на підшипник від механічної КПП, але при цьому характеристики інтегрованого циліндра - різні.
В іншому двигун відрізняється високою надійністю як циліндро-поршневої групи, так і паливної системи.