• Icon Phone (073)063-03-53, (050)524-30-13, (096)244‑91‑65

2,0L бензиновий двигун (2,0L Duratec-ST)

2,0L бензиновий двигун (2,0L Duratec-ST)

Двигуном 2,0 L Duratec-ST комплектувалися виключно Ford Fiesta ST (Mk6). Спочатку, "цивільний" варіант цього двигуна встановлювався на Ford Mondeo 2000-2007, там його потужність була 145к.с., пізніше, з незначними доробками, він перекочував на спортивний варіант Ford Fiesta Mk6 (2001-2008). Має високу надійність і не вибагливий, має великий потенціал для збільшення потужності. Наприклад, в Англії через офіційну дилерську мережу Ford продавалися комплекти доопрацювання двигуна, що дозволяли підняти пощність двигуна (без змін в циліндро-поршневій групі) до 185л.с. Пізніше, на двигуни цього сімейства було встановлено систему управління фазами газорозподілу, безпосереднє упорскування і турбіна.

Цей двигун має низку особливостей, що впливають на підхід до його обслуговування.

1. Міжсервісний пробіг 20000км (або 1 рік, залежно від того, що настане раніше). Зрозуміло, якщо Ви не використовуєте автомобіль у спортивних змаганнях, у всіх інших випадках, оригінальне масло і рідини - повністю покривають потреби цього двигуна протягом усього зазначеного пробігу.

2. Ланцюговий привід газорозподілу дуже надійний, не вимагаючи обслуговування тривалий час.

3. Привід агрегатів здійснюється двома ременями. Один - основний, полікліновий ремінь, що натягується роликом-натягувачем. Другий - еластичний ремінь приводу компресора кондиціонера, що одягається на приводні шківи за допомогою спеціального інструменту, що постачається в комплекті з оригінальним ременем.

4. 2,0L Duratec-ST - єдиний двигун із сімейства дволітрових двигунів, що комплектується коробкою передач B5/iB5. У зв'язку з цим, Ford розробив зчеплення, яке не встановлюється більше на жоден автобіль. Тому, не існує ні неоригінальних комплектів зчеплення, ні варіантів "підібрати щось схоже".

СПЕЦПРОПОЗИЦІЯ ПО АГРЕГАТАМ І ВУЗЛАМ