Шановні відвідувачі!
Бажаємо Вам безпеки, та якнайшвидшого настання миру
Адміністрація сайта Ford-market.com.ua
Двигун 1,6L Duratorq-TDCi розроблений концерном PSA Peugeot Citroen. Має 2 розподільні вали і 16 клапанів, а також, незвичайно розташований впускний колектор, розташований над кришкою клапанів. Такий підхід дозволив зменшити габарити агрегату, а отже встановлювати його навіть на найменші моделі. На жаль, це єдиний "+" цього двигуна.
Конструктивні особливості двигуна 1,6L Duratorq-TDCi, що впливають на його експлуатацію.
1. На жаль, спочатку фахівцями Ford було переоцінено допустимий міжсервісний пробіг цього двигуна. Ми не рекомендуємо витримувати інтервали заміни олії 20000км, т.к. це катастрофічно впливає на зношування двигуна (всього 5 таких інтервалів і можна сміливо відправляти двигун у капітальний ремонт). Ідеальний варіант - міняти масло 1 раз на 10000км.
2. Гібридний привід газорозподілу. Ремінь газорозподілу, оснащений двома роликами (натягувачем та обвідним), приводить у рух помпу і один розподільний вал. Для приводу другого розподілу використовується ланцюг, встановлена всередині головки блоку. Натяжний механізм ланцюга не відрізняється надійністю, тому рідкісними були випадки розфазування.
3. Привід навісних агрегатів здійснюється полікліновим ременем з одним роликом-натягувачем. Характерною особливістю приводу є те, що він не розрахований на механічний насос гідропідсилювача керма, а отже автомобіль доводилося комплектувати електро-підсилювачем керма.
4. Паливна система автомобіля досить надійна, за умови своєчасного видалення конденсату з паливної системи (накопичується у паливному фільтрі), а при відповідному пробігу - і заміні паливного фільтра.
5. У випадку, якщо двигун агрегувався з роботизованою коробкою передач - використовувалося спеціальне зчеплення із спеціальним інтегрованим підшипником. Зовні він дуже схожий на підшипник від механічної КПП, але при цьому характеристики інтегрованого циліндра - різні.