• Icon Phone (073)063-03-53, (050)524-30-13, (096)244‑91‑65

1,6L бензиновий двигун (1,6L Zetec-S/Duratec 16V)

1,6L бензиновий двигун (1,6L Zetec-S/Duratec 16V)

Бензиновий двигун об'ємом 1,6л. із лінійки Zetec-S/Duratec 16V. Це найбільш "об'ємний" двигун із сімейства "Duratec 16V", також використовується в більш сучасних моделях автомобілів Ford, але має велику кількість модифікацій, що впливають на потужність і крутний момент двигуна. Для Ford Fiesta Mk6 (2001-2006) він пропонувався в базовій версії потужністю 100к.с. Представляє собою 2-х розподільний, 16-ти клапанний агрегат. Привід газорозподілу - ремінний, з традиційним одним роликом-натягувачем.

Цей двигун має низку особливостей, що впливають на підхід до його обслуговування.

1. Збільшений до 20000км (або 1 рік) інтервал заміни олії. Ford гарантує надійну роботу за таких інтервалів обслуговування двигуна, лише за умови використання оригінальних фільтрів та масла.

2. Свічки запалювання, згідно з нормативною документацією, змінюються 1 раз на 60000км, проте виходячи з якості вітчизняного палива, доцільніше знизити їх пробіг до 30-40 тисяч кілометрів.

3. Для приводу агрегатів використовуються еластичні ремені, що одягаються на приводні шківи за допомогою спеціального інструменту, що поставляється з оригінальними комплектами приводних ременів, та не потребують натяжних роликів та механізмів для підтримки постійного натягу.

4. Конічна посадка шківа приводу колінвала на колінвал (без шпонки). Ця конструктивна особливість вимагає вкрай професійного підходу механіка при ремонті, або обслуговуванні, що вимагає зняття ременя газорозподілу. Докладніше про це в одній із наших статей.

5. У випадку, якщо двигун агрегувався з роботизованою коробкою передач - використовувалося спеціальне зчеплення зі спеціальним інтегрованим підшипником. Зовні він дуже схожий на підшипник від механічної КПП, але при цьому характеристики інтегрованого циліндра - різні.

СПЕЦПРОПОЗИЦІЯ ПО АГРЕГАТАМ І ВУЗЛАМ