Шановні відвідувачі!
Бажаємо Вам безпеки, та якнайшвидшого настання миру
Адміністрація сайта Ford-market.com.ua
1,3L бензиновий двигун (1,3L Duratec 8V) - остання модифікація 8-ми клапанних, однорозподільних двигунів, що встановлювалися на моделі Ford ще з 80-х років. Незважаючи на це, двигун відрізняється надійністю, невибагливістю та не високим споживанням палива. На жаль, його було знято з виробництва разом із припиненням випуску Ford Fiesta Mk6 (2001-2008). Слід зазначити кілька особливостей обслуговування цього двигуна:
1. Привід газорозподілу - ланцюговий, який тривалий час не потребує обслуговування.
2. Для приводу навісних агрегатів – використовується полікліновий ремінь, що підтримується у натягу двома роликами – паразитним та натяжним. Обидва змонтовані на знімному кронштейні, і у разі потреби заміни - мінливим у зборі з цим кронштейном.
3. Свічки запалювання, згідно з нормативною документацією, змінюються 1 раз на 60000км, проте виходячи з якості вітчизняного палива, доцільніше знизити їх пробіг до 30-40 тисяч кілометрів.
4. Як і у випадку з молодшими "братами", міжсервісний пробіг двигуна 1,3L Duratec 8V доведений до 20000км (або 1 рік, залежно від того, що настане раніше). Зрозуміло, головною умовою підтримки нормальної працездатності протягом таких тривалих пробігів є використання оригінальних фільтрів і масла Ford.