• Icon Phone (073)063-03-53, (050)524-30-13, (096)244‑91‑65

3,0L дизельний двигун (3,0L Power Stroke V6 TC 250PS) 250к.

3,0L дизельний двигун (3,0L Power Stroke V6 TC 250PS) 250к.

У 2017 році компанія Ford представила новинку для моделі F-150 - єдиний для цієї серії дизельний двигун, об'ємом 3,0L. Насправді, розробка цього двигуна велася ще з 2009 року, проте вимоги до екології, що постійно посилюються, призводили до того, що проект повертався на доопрацювання. Також, в розрахунок слід брати недовірливе ставлення американців до дизельних двигунів з невеликими об'ємами, тому розробка не мала високого пріоритету. Тим не менш, щоб уникнути відтік покупців на користь Ram 1500, оснащеного EcoDiesel V6 - компанія Ford ввела свою розробку в пропозицію по агрегатах для F-150.

У технічному плані – це v-подібна шістка, з чотирма розподільними валами та 24 клапанами. Відразу слід зазначити кілька особливостей конструкції. На двигуні встановлений один турбокомпресор зі змінною геометрією, розташований на випускному колекторі однієї з головок блоку, при цьому вихлопні гази від другої ГБЦ направляються спеціальним трактом, що оперізує двигун до випускного колектора, на якому встановлений турбокомпресор. Другою особливістю є використання для приводу механізму газорозподілу ременя, причому ремінь надає руху тільки по одному шківу розподільного валу на кожній головці блоку. Друга пара розподільних валів - ведена - наводиться в рух ланцюгами від провідних розподільних валів.

Для Ford F-150 (2015-2020) двигун 3,0L Power Stroke V6 TC пропонувався в обох версіях приводу - заднього (RWD) або повного (AWD).

Цей двигун має низку особливостей, що впливають на підхід до його обслуговування.

1. Інтервал заміни олії 12500км (чи 1 рік). Ford гарантує надійну роботу при таких інтервалах обслуговування двигуна лише за умови використання оригінальних фільтрів та масла. Зверніть увагу, що для змащення цього двигуна Ford наполягає на застосуванні спеціальної олії, яку можна купити у нашому інтернет-магазині.

2. Для приводу агрегатів використовуються два поліклінові ремені. Ремінь приводу генератора та помпи натягується одним натяжним механізмом із роликом. Ремінь приводу компресора кондиціонера підтримується натягом одним натяжним механізмом з роликом.

СПЕЦПРОПОЗИЦІЯ ПО АГРЕГАТАМ І ВУЗЛАМ