• Icon Phone (073)063-03-53, (050)524-30-13, (096)244‑91‑65

3,5L бензиновий двигун (3,5L EcoBoost - Gen.2 - 375-450PS) 375-450к.с.

3,5L бензиновий двигун (3,5L EcoBoost - Gen.2 - 375-450PS) 375-450к.с.

3,5L EcoBoost Gen.2 (друге покоління). Через рівно 50 років після першої перемоги, саме цей двигун привів на найвищий щабель п'єдесталу Ford GT у найважчій і найпрестижнішій гонці на витривалість 24 Heures du Mans (24 години Ле-Мана). Двигуни, встановлені на болідах, втім як і на серійних зразках, мають потужність 647к.с.

Друге покоління 3,5L EcoBoost є найглибшою модернізацією свого попередника. Більше 97% деталей та вузлів у конструкції унікальні. Двигун спочатку проектувався для важких умов експлуатації - спортивні змагання, встановлення на автомобілі, призначені для перевезення важких вантажів. Саме цей двигун у версії із 450л.с. змінив 6,2 L Modular V8, встановлений у попередньому поколінні Ford F-150 Raptor.

Установка двигунів 3,5L EcoBoost Gen.2 на Ford F-150 (2015-2020) розпочалася з 26.09.2016. Двигун агрегувався виключно з АКПП 10R80 (10-ступінчастий автомат) у версії з повним приводом (AWD).

У технічному плані, це V-подібна шістка з чотирма порожніми розподільними валами та двадцятьма чотирма клапанами. Паливний насос високого тиску подає паливо на форсунки, що впорскують його безпосередньо в циліндр, за рахунок цього досягається раціональніший розподіл палива по циліндру. Крім цього, паливна система також оснащена форсунками розподіленого упорскування, встановленими на впускний колектор. Використання двох різних принципів упорскування палива дозволяє покращити динамічні характеристики в повному діапазоні допустимих оборотів, запобігти утворенню відкладень на впускних клапанах ГБЦ. Доповнена турбінами - по одній на кожну головку блоку - і муфтами управління фазами газорозподілу, така система дозволяє збільшити потужність і момент, що крутить, при одночасної економії палива.

Цей двигун має низку особливостей, що впливають на підхід до його обслуговування.

1. Інтервал заміни олії за стандартних умов експлуатації 15000км (чи 1 рік). За складних умов експлуатації - часте перевезення важких вантажів, буксированих транспортних засобів, тривала робота на неодружених оборотах - інтервал заміни олії бажано знизити до 10000км. Ford гарантує надійну роботу при таких інтервалах обслуговування двигуна лише за умови використання оригінальних фільтрів та масла. Зверніть увагу, що для змащення цього двигуна Ford наполягає на застосуванні спеціальної олії: Ford-Castrol Magnatec 5W30, що мають спеціальний комплект присадок для двигунів сімейства EcoBoost. Це масло можна купити у нашому інтернет-магазині.

2. Свічки запалювання, згідно з нормативною документацією, змінюються 1 раз на 60000км, проте виходячи з якості вітчизняного палива, доцільніше знизити їх пробіг до 30-40 тисяч кілометрів.

3. Для приводу агрегатів використовуються два поліклінові ремені. Ремінь приводу компресора кондиціонера є еластичним та не вимагає присутності у схемі натяжного пристрою. Натяг ременя приводу генератора та помпи забезпечується одним натяжним пристроєм з роликом та одним проміжним роликом.

4. Привід газорозподілу – ланцюговий. Враховуючи негативний досвід у попередньому поколінні, було прийнято рішення використовувати два ланцюги ГРМ - по одному на кожну головку блоку. Ланцюги розташовані одна над одною по осі коленвала. Використання такої схеми дозволяє уникнути передчасного розтягування ланцюгів ГРМ та підвищити надійність механізму в цілому.

СПЕЦПРОПОЗИЦІЯ ПО АГРЕГАТАМ І ВУЗЛАМ