• Icon Phone (073)063-03-53, (050)524-30-13, (096)244‑91‑65

3,5L бензиновий двигун (3,5L Cyclone V6 Ti-VCT 285PS) 285к.

3,5L бензиновий двигун (3,5L Cyclone V6 Ti-VCT 285PS) 285к.

Сімейство двигунів Duratec V6 (Cyclon) було представлено в 2006 році і являло собою спроектовані "з чистого листа" двигуни з компонуванням V6. Фактично, ці двигуни стали базовими для подальшого застосування технології EcoBoost, при цьому двигуни Cyclon успішно застосовуються компанією Ford у комерційному транспорті, а також у деяких моделях у сегменті легкових автомобілів та позашляховиків.

На Ford F-150 (2015-2020) цей двигун пропонувався в обох версіях приводу - заднього (RWD) або повного (AWD) аж до середини 2018 року, після чого був замінений на аналогічний за потужністю 3,3L Duratec (Cyclone) з просунутою системою подачі палива - безпосереднє + розподілене впорскування, покращеними показниками економічності та токсичності вихлопу.

У технічному плані, це V-подібна шістка з чотирма розподільними валами та двадцятьма чотирма клапанами. Кожен розподільний вал оснащений фазорегулятором, що є одним із компонентів технології EcoBoost, який без двох інших дає незначний приріст потужності та зниження витрати палива в режимі руху по трасі. Привід газорозподілу - ланцюговий, що зарекомендував себе як надто надійний і довговічний.

Цей двигун має низку особливостей, що впливають на підхід до його обслуговування.

1. Інтервал заміни олії 15000км (чи 1 рік). Ford гарантує надійну роботу при таких інтервалах обслуговування двигуна лише за умови використання оригінальних фільтрів та масла. Зверніть увагу, що для змащення цього двигуна Ford наполягає на застосуванні спеціальної олії: Ford-Castrol Magnatec 5W20, що мають спеціальний комплект присадок для двигунів з підвищеним моментом, що крутить. Це масло можна купити у нашому інтернет-магазині.

2. Свічки запалювання, згідно з нормативною документацією, змінюються 1 раз на 60000км, проте виходячи з якості вітчизняного палива, доцільніше знизити їх пробіг до 30-40 тисяч кілометрів.

3. Для приводу агрегатів використовуються два поліклінові ремені. Ремінь приводу компресора кондиціонера є еластичним та не вимагає присутності у схемі натяжного пристрою. Натяг ременя приводу генератора та помпи забезпечується одним натяжним пристроєм з роликом.

СПЕЦПРОПОЗИЦІЯ ПО АГРЕГАТАМ І ВУЗЛАМ