• Icon Phone (073)063-03-53, (050)524-30-13, (096)244‑91‑65

5,0L бензиновий двигун (5,0L Coyote - Gen. 1 - 390PS) 385л.с.

5,0L бензиновий двигун (5,0L Coyote - Gen. 1 - 390PS) 385л.с.

5,0L Coyote - Gen. 1 (перше покоління) – двигун з американського сімейства Modular. Сама по собі назва лінійки двигунів походить від виробничої лінії, побудованої за модульним типом, що дозволяє протягом 1-2 годин повністю переналаштувати лінію на виробництво двигунів з іншим об'ємом і характеристиками матеріалів (наприклад з чавунними або алюмінієвими блоками циліндрів). Перші зразки встановлювалися на Ford Mustang та Ford F-150 починаючи з другої половини 2010 року. Слід зазначити, що в порівнянні з Ford Mustang для двигунів, призначених на Ford F-150, було внесено низку змін, які мали на меті підвищити крутний момент, тому двигуни для цих двох моделей не можна назвати взаємозамінними.

Компонування двигуна багато в чому класичне для V8, але включає деякі технологічні нововведення: V-подібна вісімка з кутом розвалу 90 градусів, чотири розподільні вали, 32 клапани, а також механізм управління фазами газорозподілу. Привід газорозподілу - ланцюговий, з двома основними ланцюгами та двома ланцюгами приводу других розподільних валів. Для Ford F-150 (2015-2020) цей двигун пропонувався в обох версіях приводу - заднього (RWD) або повного (AWD). Випуск автомобілів із двигунами першого покоління здійснювався аж до середини липня 2017 року, після чого відбулася заміна на двигун другого покоління.

Цей двигун має низку особливостей, що впливають на підхід до його обслуговування.

1. Інтервал заміни олії 10000км (чи 1 рік). Ford гарантує надійну роботу при таких інтервалах обслуговування двигуна лише за умови використання оригінальних фільтрів та масла. Зверніть увагу, що для змащення цього двигуна Ford наполягає на застосуванні спеціальної олії, яку можна купити у нашому інтернет-магазині.

2. Свічки запалювання, згідно з нормативною документацією, змінюються 1 раз на 60000км, проте виходячи з якості вітчизняного палива, доцільніше знизити їх пробіг до 30-40 тисяч кілометрів.

3. Для приводу агрегатів використовуються два поліклінові ремені. Ремінь приводу генератора та помпи натягується одним натяжним механізмом із роликом. Ремінь приводу компресора кондиціонера підтримується натягом одним натяжним механізмом з роликом і одним проміжним роликом.

4. Привід газорозподілу – ланцюговий. Схема приводу використовує два основних ланцюги, що передають обертання від зірки колінчастого валу до фазорегуляторів впускних розподільних валів, і два допоміжних кола, що передають обертання між розподільними валами. Така схема зарекомендувала себе як украй надійна та довговічна. У середньому, пробіг між замінами ланцюгів газорозподілу – до 240000 км.

СПЕЦПРОПОЗИЦІЯ ПО АГРЕГАТАМ І ВУЗЛАМ