• Icon Phone (073)063-03-53, (050)524-30-13, (096)244‑91‑65

3,3L бензиновий двигун (3,3L Duratec V6 VCT 290PS) 290к.с.

3,3L бензиновий двигун (3,3L Duratec V6 VCT 290PS) 290к.с.

Починаючи з 2018 модельного року, Ford ввів у сімейство двигунів Duratec V6 (Cyclone) оновлений 3,3L агрегат. Основною відмінністю від побратимів обсягом 3,5L і 3,7L стала установка системи безпосереднього упорскування, поряд із використанням класичних форсунок розподіленого упорскування. Це дозволило при одночасному зменшенні обсягу на 0,2L отримати ті ж пікові значення потужності та крутного моменту в порівнянні з двигунами 3,5L Duratec, покращити показники крутного моменту при роботі в нижньому діапазоні обертів, знизити витрату палива та токсичність вихлопу. Слід зазначити, що наявність форсунок розподіленого упорскування дозволяє уникнути проблеми утворення відкладень на впускних клапанах ГБЦ. Також великою перевагою стало винесення помпи охолодження двигуна на передню кришку двигуна, і включення її в схему приводу від ременя навісних агрегатів. Це дозволяє уникнути попадання охолоджуючої рідини в систему змащення при несправності помпи.

Для Ford F-150 (2015-2020) цей двигун пропонувався в обох версіях приводу - заднього (RWD) або повного (AWD).

У технічному плані, це V-подібна шістка з чотирма розподільними валами та двадцятьма чотирма клапанами. Кожен розподільний вал оснащений фазорегулятором. Крім цього, як уже згадувалося вище, двигун оснащений комбінованою системою подачі палива (безпосереднє і розподілене впорскування), кожен з яких має свої переваги при різних діапазонах оборотів. Привід газорозподілу - ланцюговий, що зарекомендував себе як надто надійний і довговічний.

Цей двигун має низку особливостей, що впливають на підхід до його обслуговування.

1. Інтервал заміни олії 15000км (чи 1 рік). Ford гарантує надійну роботу при таких інтервалах обслуговування двигуна лише за умови використання оригінальних фільтрів та масла. Зверніть увагу, що для змащення цього двигуна Ford наполягає на застосуванні спеціальної олії: Ford-Castrol Magnatec 5W20, що мають спеціальний комплект присадок для двигунів з підвищеним моментом, що крутить. Це масло можна купити у нашому інтернет-магазині.

2. Свічки запалювання, згідно з нормативною документацією, змінюються 1 раз на 60000км, проте виходячи з якості вітчизняного палива, доцільніше знизити їх пробіг до 30-40 тисяч кілометрів.

3. Для приводу агрегатів використовуються два поліклінові ремені. Ремінь приводу компресора кондиціонера є еластичним та не вимагає присутності у схемі натяжного пристрою. Натяг ременя приводу генератора та помпи забезпечується одним натяжним пристроєм з роликом.

СПЕЦПРОПОЗИЦІЯ ПО АГРЕГАТАМ І ВУЗЛАМ