• Icon Phone (073)063-03-53, (050)524-30-13, (096)244‑91‑65

3,5L бензиновий двигун (3,5L EcoBoost – Gen.1 – 365PS) 365л.с.

3,5L бензиновий двигун (3,5L EcoBoost – Gen.1 – 365PS) 365л.с.

3,5L EcoBoost Gen.1 (перше покоління). Побудовані на архітектурі блоки циліндрів 3,5L Duratec V6 (Cyclone), двигуни 3,5L EcoBoost на момент початку масового виробництва використовували найсучасніші технології. Безпосереднє упорскування, фазорегулятори впускних та випускних розподільних валів, турбокомпресори, розташовані в конфігурації твін-турбо. Все це дозволило новій лінійці двигунів досягти потужних показників типових бензинових двигунів 6,0L V8 при порівняльній економії палива як мінімум 15%. Зрозуміло, незважаючи на значну частку скепсису, переваги нової технології схилили собі солідну частку покупців нових автомобілів. Як показала практика експлуатації - ніхто з них не помилився.

Першими серійними зразками 3,5L EcoBoost (Gen.1) з другої половини 2009 оснащувалися Ford Flex; Ford Taurus SHO; Lincoln MKS; Lincoln MKT. Починаючи з другої половини 2010 року, версія цього двигуна зі значно підвищеним крутним моментом (569 Н-м на 2500 об/хв) була встановлена на оновлений F-150 (2011-2015). Надалі, список моделей, оснащених 3,5L EcoBoost (Gen.1) був поповнений Ford Explorer (2013-2019); Ford Expedition (2015-2017); Lincoln Navigator (2015-2017) - найвищий момент, що крутить, в лінійці, 624 Н-м при 2750 об/хв; Ford Transit (2015-).

Для Ford F-150 (2015-2020) цей двигун пропонувався в обох версіях приводу - заднього (RWD) або повного (AWD).

У технічному плані, це V-подібна шістка з чотирма розподільними валами та двадцятьма чотирма клапанами. Паливний насос високого тиску подає паливо на форсунки, що впорскують його безпосередньо в циліндр, за рахунок цього досягається раціональніший розподіл палива по циліндру. Доповнена турбінами - по одній на кожну головку блоку - і муфтами управління фазами газорозподілу, така система дозволяє збільшити потужність і момент, що крутить, при одночасної економії палива.

Цей двигун має низку особливостей, що впливають на підхід до його обслуговування.

1. Інтервал заміни олії за стандартних умов експлуатації 15000км (чи 1 рік). За складних умов експлуатації - часте перевезення важких вантажів, буксированих транспортних засобів, тривала робота на неодружених оборотах - інтервал заміни олії бажано знизити до 10000км. Ford гарантує надійну роботу при таких інтервалах обслуговування двигуна лише за умови використання оригінальних фільтрів та масла. Зверніть увагу, що для змащення цього двигуна Ford наполягає на застосуванні спеціальної олії: Ford-Castrol Magnatec 5W30, що мають спеціальний комплект присадок для двигунів сімейства EcoBoost. Це масло можна купити у нашому інтернет-магазині.

2. Свічки запалювання, згідно з нормативною документацією, змінюються 1 раз на 60000км, проте виходячи з якості вітчизняного палива, доцільніше знизити їх пробіг до 30-40 тисяч кілометрів.

3. Для приводу агрегатів використовуються два поліклінові ремені. Ремінь приводу компресора кондиціонера є еластичним та не вимагає присутності у схемі натяжного пристрою. Натяг ременя приводу генератора та помпи забезпечується одним натяжним пристроєм з роликом.

4. Привід газорозподілу – ланцюговий. Схема приводу використовує один основний ланцюг, що передає обертання від зірки колінчастого валу до фазорегуляторів впускних розподільних валів, і два допоміжні ланцюги, що передають обертання між розподільними валами. Слід зазначити схильність основного ланцюга до розтягу, тому ми рекомендуємо зменшити інтервал його заміни до 160000 км.

СПЕЦПРОПОЗИЦІЯ ПО АГРЕГАТАМ І ВУЗЛАМ