• Icon Phone (073)063-03-53, (050)524-30-13, (096)244‑91‑65

5,0L бензиновий двигун (5,0L Coyote - Gen. 2-400PS) 395л.с.

5,0L бензиновий двигун (5,0L Coyote - Gen. 2-400PS) 395л.с.

5,0L Coyote - Gen. 2 (друге покоління) – двигун з американського сімейства Modular. Сама по собі назва лінійки двигунів походить від виробничої лінії, побудованої за модульним типом, що дозволяє протягом 1-2 годин повністю переналаштувати лінію на виробництво двигунів з іншим об'ємом і характеристиками матеріалів (наприклад з чавунними або алюмінієвими блоками циліндрів). Перші зразки встановлювалися на Ford Mustang та Ford F-150 починаючи з другої половини 2010 року.

У друге покоління 5,0L Coyote було внесено низку змін. Найбільш значущими є установка системи безпосереднього упорскування поряд зі збереженням системи розподіленого упорскування. Таке компонування дозволяє покращити показники крутного моменту під час роботи в нижньому діапазоні оборотів, знизити витрату палива та токсичність вихлопу, підвищити економічність двигуна у всьому діапазоні оборотів. Слід зазначити, що наявність форсунок розподіленого упорскування дозволяє уникнути проблеми утворення відкладень на впускних клапанах ГБЦ. Крім цього, було прийнято рішення відмовитись від використання чавунних гільз на користь напилення на стінки циліндрів сплавів з високою зносостійкістю за технологією PTWA, змінено значення компресії - підвищено до 12.0:1, збільшено обсяг піддону картера.

Компонування двигуна багато в чому класичне для V8, але включає деякі технологічні нововведення: V-подібна вісімка з кутом розвалу 90 градусів, чотири розподільні вали, 32 клапани, а також механізм управління фазами газорозподілу, комбінована система безпосереднього і розподіленого упорскування. ланцюговий, з двома основними ланцюгами та двома ланцюгами приводу других розподільних валів. Для Ford F-150 (2015-2020) цей двигун пропонувався в обох версіях приводу - заднього (RWD) або повного (AWD), при цьому двигун агрегувався з новою 10-ступінчастою автоматичною коробкою передач. Випуск автомобілів із двигунами другого покоління стартував починаючи з середини липня 2017 року.

Цей двигун має низку особливостей, що впливають на підхід до його обслуговування.

1. Інтервал заміни олії 10000км (чи 1 рік). Ford гарантує надійну роботу при таких інтервалах обслуговування двигуна лише за умови використання оригінальних фільтрів та масла. Зверніть увагу, що для змащення цього двигуна Ford наполягає на застосуванні спеціальної олії, яку можна купити у нашому інтернет-магазині.

2. Свічки запалювання, згідно з нормативною документацією, змінюються 1 раз на 60000км, проте виходячи з якості вітчизняного палива, доцільніше знизити їх пробіг до 30-40 тисяч кілометрів.

3. Для приводу агрегатів використовуються два поліклінові ремені. Ремінь приводу генератора та помпи натягується одним натяжним механізмом із роликом. Ремінь приводу компресора кондиціонера підтримується натягом одним натяжним механізмом з роликом і одним проміжним роликом.

4. Привід газорозподілу – ланцюговий. Схема приводу використовує два основних ланцюги, що передають обертання від зірки колінчастого валу до фазорегуляторів впускних розподільних валів, і два допоміжних кола, що передають обертання між розподільними валами. Така схема зарекомендувала себе як украй надійна та довговічна. У середньому, пробіг між замінами ланцюгів газорозподілу – до 240000 км.

СПЕЦПРОПОЗИЦІЯ ПО АГРЕГАТАМ І ВУЗЛАМ