• Icon Phone (073)063-03-53, (050)524-30-13, (096)244‑91‑65

2,0L дизельний двигун (2,0L Duratorq CR TC 115PS) 115к.

2,0L дизельний двигун (2,0L Duratorq CR TC 115PS) 115к.

Двигун 2,0L Duratorq CR TC 115PS - один з великого сімейства моторів, розроблених та вироблених спільно компаніями Ford та PSA Peugeot Citroën. Результатом такого співробітництва стала лінійка чудових за своєю надійністю та характеристиками дизельних двигунів. Вперше вони стали встановлюватися саме на Ford Focus II, після чого, без будь-яких змін у конструкції, продовжують надходити на конвеєр і до сьогодні для більш сучасних моделей Ford. Цей факт говорить про те, що за роки експлуатації інженерам не вдалося знайти істотних недоліків у конструкції двигуна. Компанівка двигуна стандартна - рядна четвірка, з двома розпрелвалами і шістнадцятьма клапанами, а також верхнім розташуванням колектора впускного, суміщеного з клапанною кришкою. Як уже згадувалося - украй надійний, і невибагливий в експлуатації.

Двигун 2,0L Duratorq CR TC 115PS має низку особливостей, що впливають на підхід до його обслуговування.

1. Міжсервісний пробіг 20000км (або 1 рік, залежно від того, що настане раніше). Зрозуміло, такий міжсервісний пробіг досягається лише за умови використання оригінальних фільтрів та олії.

2. Ремінний привід газорозподілу та помпи складається із зубчастого ременя та двох роликів - натяжного та обвідного. При цьому, ременем приводиться в рух тільки один розподільний вал, для приводу другого - використовується ланцюг, що знаходиться під клапанною кришкою.

3. Привід агрегатів здійснюється полікліновим ременем, роликом, що натягається, змонтованому на натяжному механізмі.

4. Паливна система автомобіля досить надійна, за умови своєчасного видалення конденсату з паливної системи (накопичується у паливному фільтрі), а при відповідному пробігу - і заміні паливного фільтра.

СПЕЦПРОПОЗИЦІЯ ПО АГРЕГАТАМ І ВУЗЛАМ