• Icon Phone (073)063-03-53, (050)524-30-13, (096)244‑91‑65

2,5L бензиновий двигун (2,5L Duratec ST/RS 225/305PS) 225л.с./305л.с.

2,5L бензиновий двигун (2,5L Duratec ST/RS 225/305PS) 225л.с./305л.с.

Двигуни 2,5L Duratec ST/RS 225/305PS вперше з'явилися саме на спортивних версіях Ford Focus Mk II (2004-2011). Він був спроектований і випускається концерном Volvo, представляючи собою рядний п'ятициліндровий турбований мотор з двома розподільними валами та двадцятьма клапанами, а також механізмом управління фазами газорозподілу. Незважаючи на складність конструкції, досить надійний і невибагливий і, як видно з різниці потужності між двома моделями спортивних Focus II, має високий потенціал підвищення потужності. Надалі встановлювався у варіанті 220 л.с. на Ford Mondeo 2007-2014, Ford S-Max (2006-2013), Ford Galaxy (2006-2013) та Kuga (2007-2013).

Цей двигун має низку особливостей, що впливають на підхід до його обслуговування.

1. " Фірмовий " міжсервісний пробіг 20000км (чи 1 рік, залежно від цього, що настане раніше). Зрозуміло, такий міжсервісний пробіг досягається лише за умови використання оригінальних фільтрів та олії, а також, якщо автомобіль не бере участі у спортивних змаганнях.

2. Ремінний привід газорозподілу, з двома роликами (натяжним та обвідним). Проте, при заміні настійно рекомендується використовувати оригінальний комплект ГРМ.

3.Привод агрегатів здійснюється двома поліклиновими ременями, кожен з яких має свій натяжний пристрій з роликом.

4. Свічки запалювання, згідно з нормативною документацією, змінюються 1 раз на 60000км, проте виходячи з якості вітчизняного палива, доцільніше знизити їх пробіг до 30-40 тисяч кілометрів.

5. На ранніх моделях нерідкими були випадки засмічення масляного сепаратора рециркуляції картерних газів, у результаті в картері створювалося надлишковий тиск і сальники двигуна починали текти. Вирішувалась проблема шляхом заміни сепаратора.

СПЕЦПРОПОЗИЦІЯ ПО АГРЕГАТАМ І ВУЗЛАМ